BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MATEMATIKA FANINI O‘QITISHDA INNOVATSION TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH SAMARADORLIGI
Keywords:
Innovatsion texnologiya, “Juft-juft muloqot” usuli, “Matematik bozor” o‘yini.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflarda matematika fanini o‘qitish jarayonida innovatsion texnologiyalardan foydalanish samaradorligi haqida so‘z yuritilgan. Dars jarayonida foydalanish mumkin bo‘lgan innovatsion texnologiyalardan namunalar keltirilgan. Boshlang‘ich sinflarda matematika fanini o‘qitish jarayonida didaktik o‘yinlardan foydalanish masalasi tahlil qilingan. Darslarning qay darajada tashkil etilishi bu o‘qituvchining ijodkorlik qobiliyatiga ham bog‘liqligi qayd qilingan. Didaktik o‘yinlar darsda ishni individuallashtirish, har bir o‘quvchining kuchiga mos topshiriq berish, uning qobiliyatlarini maksimal o‘stirish imkoniyatini berishi qayd qilingan. O‘yin orqali o‘quvchilar darsdan olgan bilimlarini mustahkamlab, ularni hayotga tadbiq eta olishga tayyorlanashi haqida so‘z yuritilgan.
References
Толипов Ў., Усмонбоева М. Педагогик технологияларнинг тадбиқий асослари. Ўқув қўлланма. Т.: 2006. – 163 б.
Н.А.Муслимов, М.Усмонбоева, М.Мирсолиева. Инновацион таълим технологиялари ва педагогик компетентлик. Ўқув-услубий мажмуа.
Boboyeva M.N., Qutliyeva Z.O. Formation of elementary mathematical concepts in preschool children. Journal of Global Research in Mathematical Archives. 11:6 (2019), p. 10-12.