MAKTABGACHA VA BOSHLANGʻICH TAʼLIMDA NUTQ OʻSTIRISH MASHGʻULOTLARI ORQALI BOLALARNING MUSTAQIL FIKRLASH QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHNING SAMARALI USULLARI

Authors

  • Mashhura Eshmamat qizi Ismoilova Termiz davlat pedagogika instituti Boshlangʻich taʼlim fakulteti boshlangʻich taʼlim yoʻnalishi 3-bosqich talabasi

Keywords:

qobiliyat, nutq oʻstirish, pedagogik texnologiyalar, usul, taʼlim-tarbiya, oʻyin, pedagog-tarbiyachi, tafakkur, ijodiy qobiliyat, kompyuter.

Abstract

 

 Mazkur maqolada maktabgacha va boshlangʻich sinf oʻquvchilarining nutq oʻstirish mashgʻulotlari orqali mustaqil fikrlash qobiliyatini rivojlantirishningsamarali usullari, muhim tomonlari koʻrsatib oʻtilgan. 

References

R.M.Qodirova. O‘zbekiston bolalar bog‘chalari va maktablarida bolalarga 5-6 yoshdan boshlab rus tilida dialogik nutqni o‘rgatish. -T.: O‘qituvchi, 1993.

Babaeva D.R. Nutq o‘stirish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. - T.: TDPU, 2016.

F.R.Qodirova. R.M.Qodirova. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ikkinchi tilni o‘rgatish metodikasi. -T. 4.2004.References

R.M.Qodirova. To teach dialogic speech in Russian to children from 5-6 years of age in kindergartens and schools of Uzbekistan. -T .: Teacher, 1993.

Babaeva D.R. Speech development techniques. Study guide. - T .: TDPU, 2016.

F.R.Qodirova. R.M.Qodirova. Methods of teaching a second language to preschool children. -T. 2004.

Downloads

Published

2023-01-14

How to Cite

Ismoilova, M. E. qizi. (2023). MAKTABGACHA VA BOSHLANGʻICH TAʼLIMDA NUTQ OʻSTIRISH MASHGʻULOTLARI ORQALI BOLALARNING MUSTAQIL FIKRLASH QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHNING SAMARALI USULLARI. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(1), 172–176. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/1138