MAKTABGACHA TA’LIM YOSHIDAGI BOLALAR NUTQINI RIVOJLANTIRISHNING PSIXOLINGVISTIK XUSUSIYATLARI
Keywords:
psixologik holatlar, psixolingvistik xususiyatlari, emotsional,intellektual salohiyat,ustuvor vazifa,miqdoriy o‘sish, barkamol,ma’naviy soģlom, nazariya ,metodikaAbstract
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalar nutqi rivojlanish jarayonlaridagi psixologik holatlari, nutq o‘sishining psixolingvistik xususiyatlari , kattalar bilan muloqotga kirishishi hamda tengdoshlari o‘rtasida emotsional jihatdan qulay muhit yaratish kabi masalalar yuzasidan fikrlar ko‘rsatib o‘tilgan.
References
Nishonova Z., Alimova G. Bolalar psixologiyasi va uni o‘qitish metodikasi. -T.: "O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi Adabiyot jamg‘armasi", 2006. - B. 68.
F.R.Qodirova. R.M Qodirova. “Bolalar nutqini rivojlantirish nazariyasi va metodikasi”. T., “Istiqlol”, 2006.
Babayeva D.R. “Nutq o‘stirish metodikasi” T.: TDPU 2016-yil. O‘quv qo‘llanma
Downloads
Published
2023-01-14
How to Cite
Qayumova, M. Q. qizi. (2023). MAKTABGACHA TA’LIM YOSHIDAGI BOLALAR NUTQINI RIVOJLANTIRISHNING PSIXOLINGVISTIK XUSUSIYATLARI. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(1), 366–369. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/1177