INGLIZ TILINI O‘RGATISHDA INTEGRATSIYASI ASOSIDA DARSLARNI TASHKIL ETISHNING SAMARADORLIGI
Keywords:
musiqa, ingliz tili fani, integratsiya, integratsiyalashgan darslar, darsning nostandart shakllari,Abstract
Ushbu maqolada ta’limda samaradorlikka erishishda o‘quvchi va o‘qituvchining dars davomida fikran yaqinligi va hamkorlik muhitining yaratilishi va fanlar integratsiyasi muhim ekanligini ochib berishga harakat qilindi. Albatta bunda oʻqituvchining kasbiy kompetentligi alohida mezonlarni belgilovchi tarozi pallasidir. Musiqa bilan til o‘rganish eng samarali usul ekanligiga amaliy yondashish asos qilib olindi.
References
Бердичевский, А. Л. Содержание обучения иностранному языку на основе базовой культуры личности // Иностранные языки в школе. - 2004. - № 2.
Волкова, Н. В. Детский праздник (In theworld of English songs and poems) // Иностранные языки в школе. - 1997. -№ 4.
Выготский, Л. С. Исследование развития научных понятий в детском возрасте / Л. С. Выготский. - М.: Лабиринт, 2001. - 104 с.
Гальскова, Н. Д. О взаимодействии учителя и учащихся на уроке иностранного языка / Н. Д. Гальскова, З. Н. Никитенко // Иностранные языки в школе. - 1991. -
Кабакчи, В. В. Английский язык в межкультурном общении - новый аспект в преподавании английского языка // Иностранные языки в школе. - 2000. - №
Комаров, А. С. Творческий подход к планированию урока английского языка // Иностранные языки в школе. - 2003. - № 4.