O‘QUVCHILARNING MATEMATIKA FANIDAN BILIM SIFATINI OSHIRISHDA INNOVATSION METODLARNING, STEAM DASTURINING O‘RNI

Authors

  • Jadira Esentaevna Kadirbaeva Qoraqalpog‘iston Respublikasi Qo‘ng‘irot tumani 1-son kasb hunar maktabi Matematika fani o‘qituvchisi

Keywords:

Innovatsion texnologiya, STEAM, Xususiy texnologiya,

Abstract

O‘z o‘rnida matematika fanini o‘rgatish jarayonida didaktik o‘yinlardan foydalaniladi. Darslarning qay darajada tashkillanishi bu o‘qituvchining ijodkorlik qobiliyatiga ham bog‘liqdir. Matematik o‘yinlar, STEAM texnologiyasi rasmli topishmoqlar kundalik darslarga joziba bag‘ishlaydi. Didaktik o‘yinlar darsda ishni individuallashtirish, har bir o‘quvchining kuchiga mos topshiriq berish, uning qobiliyatlarini maksimal o‘stirish imkoniyatini beradi. O‘yin orqali o‘quvchilar darsdan olgan bilimlarini mustahkamlaydilar, ularni hayotga tadbiq eta olishga tayyorlanadilar.

References

Умарова У.У. ―Муносабатлар. Бинар муносабатлар‖ мавзуси бўйича маъруза ва амалий машғулотлари учун ―Ажурли арра‖ ва ―Домино‖ методлар

// Scientific progress, 2:6 (2021), р. 982-988.

Умарова У.У. Мулоҳазалар устида мантиқий амаллар мавзусини ўқитишда «Кичик гуруҳларда ишлаш» мeтoди // Scientific progress, 2:6 (2021), p. 803-809.

Downloads

Published

2023-01-30

How to Cite

Kadirbaeva, J. E. (2023). O‘QUVCHILARNING MATEMATIKA FANIDAN BILIM SIFATINI OSHIRISHDA INNOVATSION METODLARNING, STEAM DASTURINING O‘RNI. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(2), 277–280. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/1527