BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING KASBIY SIFATLARINI RIVOJLANTIRISHDAGI OMILLAR
Keywords:
kasbiy sifat, Pedagog shaxsi, bilim va ma’rifat, pedagogik tajriba, o‘z ustida ishlash, kasbiy xislatlari tashkilotchilik malakalari kommunikativ malaka, ta’lim-tarbiya, ta’lim sifati, takomillashtirish, mazmun, rivojlanish.Abstract
Ushbu maqola bo‘lajak pedagoglarning mavjud kommunikatsion kompitensiyasi, tashabbuskorlik, o‘z g‘oyasini ilgari sura olish kabi qobiliyatlarining takomillashtirishda ulardagi kasbiy-muhim sifatlarni belgilovchi muhim omillardan samarali foydalanish orqali ta’lim tizimidagi ta’lim sifatini oshirishga yordam beradi.
References
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 10-iyundagi “Yoshlarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalash ishlari samaradorligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 369-son qarori.
O‘zbekiston Respublikasi prezidentining 2021-yil 26-martdagi “Ma’naviy-ma’rifiy ishlar tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-5040-son qarori.
Жуманова Ф., Авазова С., Жобборова Г., Хуснетдинов У. Умумий педагогика асослари. Ўқув-услубий қўлланма. – Тошкент, “Ishonchli hamkor”, 2020. - 580 б.
Akramova, D. (2022). BO‘LAJAK PEDAGOG-PSIXOLOGLARNING MAKTABGACHA TA’LIM TIZIMIDAGI FAOLIYATI. Science and innovation, 1(B8), 322-326.
Akramova, D. (2022). Oliy ta’lim muassalari talabalarida pedagogik-psixologik moslashuvchanlikni mazmun mohiyati. Science and innovation, 1(B8), 2150-2153.
Ergashevna, A. D. (2023). TALABALARDA PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK MOSLASHUVCHANLIK MEHANIZIMLARINI RIVOJLANTIRISH TEHNOLOGIYALARINI TAKOMILLASHTIRISH BUGUNGI MUOMMO SIFATIDA. PEDAGOGS jurnali, 26(1), 13-17.