“ILK QADAM” DAVLAT O‘QUV DASTURI ASOSIDA MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TA’LIM JARAYONLARINI TASHKIL ETISH

Authors

  • N.M. Kayumova dotsent Nizami nomidagi TDPU
  • M.R. Turg‘unova Maktabgacha ta’lim pedagogikasi va psixologiyasi”yo‘nalishi talabasi:

Keywords:

Mashg‘ulot, ta’lim shakli, noan’anaviy ta’lim, asosiy qisim, yakunlovchi qisim

Abstract

Maqolada maktabgacha ta’limni sifat jihatdan takomillashtirishda “Ilk qadam”davlat o‘quv dasturi asosida faoliyatlarni,ta’lim jarayonlarini tashkil etish ifodalangan.

References

Терехова, О. (2022). РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ–РЕЗУЛЬТАТ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ПСИХИЧЕСКИХ ФУНКЦИЙ. Zamonaviy dunyoda pedagogika va psixologiya: Nazariy va amaliy izlanishlar, 1(23), 17-20.

Жўраева, Н. (2022). МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ СИФАТИ ИНДИКАТОРЛАРИНИ АМАЛИЁТГА ЖОРИЙ ЭТИШ МАЗМУНИ. Eurasian Journal of Academic Research, 2(11), 491-493.

Махмудова, Д.М. (2022). Мактабгача катта ёшдаги болаларни китобхонликка тайёрлаш методлари. Results of National Scientific Research International Journal, 1(6), 274-278.

Каюмова, Н. М. (2022, November). Функциональные обязанности директора дошкольной образовательной организatsiи. In international scientific and practical conference" the time of scientific progress" (Vol. 1, No. 3, pp. 102-107)

Nurbaeva, I. T. (2022, November). Models of pedagogical communication in the educational process. In international scientific and practical conference" the time of scientific progress" (vol. 1, no. 3, pp. 88-95).

Downloads

Published

2023-01-26

How to Cite

Kayumova , N., & Turg‘unova, M. (2023). “ILK QADAM” DAVLAT O‘QUV DASTURI ASOSIDA MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TA’LIM JARAYONLARINI TASHKIL ETISH. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(2), 609–612. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/1603