“ILK QADAM” DAVLAT O‘QUV DASTURI ASOSIDA MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TA’LIM JARAYONLARINI TASHKIL ETISH
Keywords:
Mashg‘ulot, ta’lim shakli, noan’anaviy ta’lim, asosiy qisim, yakunlovchi qisimAbstract
Maqolada maktabgacha ta’limni sifat jihatdan takomillashtirishda “Ilk qadam”davlat o‘quv dasturi asosida faoliyatlarni,ta’lim jarayonlarini tashkil etish ifodalangan.
References
Терехова, О. (2022). РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ–РЕЗУЛЬТАТ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ПСИХИЧЕСКИХ ФУНКЦИЙ. Zamonaviy dunyoda pedagogika va psixologiya: Nazariy va amaliy izlanishlar, 1(23), 17-20.
Жўраева, Н. (2022). МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ СИФАТИ ИНДИКАТОРЛАРИНИ АМАЛИЁТГА ЖОРИЙ ЭТИШ МАЗМУНИ. Eurasian Journal of Academic Research, 2(11), 491-493.
Махмудова, Д.М. (2022). Мактабгача катта ёшдаги болаларни китобхонликка тайёрлаш методлари. Results of National Scientific Research International Journal, 1(6), 274-278.
Каюмова, Н. М. (2022, November). Функциональные обязанности директора дошкольной образовательной организatsiи. In international scientific and practical conference" the time of scientific progress" (Vol. 1, No. 3, pp. 102-107)
Nurbaeva, I. T. (2022, November). Models of pedagogical communication in the educational process. In international scientific and practical conference" the time of scientific progress" (vol. 1, no. 3, pp. 88-95).