TALABALAR TOMONIDAN IJODIY MUAMMOLARNI HAL QILISHDA DIDAKTIK FUNKTSIYADAGI CHEKLOVLAR

Authors

  • Maqsud Baxadirovich Artikov assistent, Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti
  • Laylo Gulmirza qizi Bazarbayeva Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti 1-kurs talabasi

Keywords:

axborot, motivatsiya, tizimlashtirish, nazorat, tekshirish, muvofiqlashtirish, ijodiy qiyinchiliklar,talabalar

Abstract

Talabalar o‘rtasida muayyan qiyinchiliklarning paydo bo‘lishi, shuningdek, o‘qituvchining ularni mustaqil ravishda bartaraf etishga qaratilgan yordami tabiiydir. O‘quv jarayonini tashkil etishda o‘quv vositalariga yetarlicha baho bermaslik alohida o‘qituvchilardan boshlab, metodistlargacha bo‘lgan turli darajalarda sodir bo‘lishi mumkin.

References

Зарецкий В.К, Холмогорова А.Б. Смысловая регуляция врешений творческих задач. «Исследование проблем психологического творчества» М.: Наука, 1983 –с.62-100

Мунипов В.М., Зинченко В.П. Эргономика: человеко-ориентированное проектирование техники, программных средств и среды учебник. – М.: Логос, 2001

Назарова Т.С., Полат Е.С. Средства обучения: технология создания и использования. – М.: Изд-во УРАО, 1998

Downloads

Published

2022-12-10

How to Cite

Artikov, M. B., & Bazarbayeva, L. G. qizi. (2022). TALABALAR TOMONIDAN IJODIY MUAMMOLARNI HAL QILISHDA DIDAKTIK FUNKTSIYADAGI CHEKLOVLAR. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(18), 3–6. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/607