TALABALAR TOMONIDAN IJODIY MUAMMOLARNI HAL QILISHDA DIDAKTIK FUNKTSIYADAGI CHEKLOVLAR
Keywords:
axborot, motivatsiya, tizimlashtirish, nazorat, tekshirish, muvofiqlashtirish, ijodiy qiyinchiliklar,talabalarAbstract
Talabalar o‘rtasida muayyan qiyinchiliklarning paydo bo‘lishi, shuningdek, o‘qituvchining ularni mustaqil ravishda bartaraf etishga qaratilgan yordami tabiiydir. O‘quv jarayonini tashkil etishda o‘quv vositalariga yetarlicha baho bermaslik alohida o‘qituvchilardan boshlab, metodistlargacha bo‘lgan turli darajalarda sodir bo‘lishi mumkin.
References
Зарецкий В.К, Холмогорова А.Б. Смысловая регуляция в решений творческих задач. «Исследование проблем психологического творчества» М.: Наука, 1983 –с.62-100
Мунипов В.М., Зинченко В.П. Эргономика: человеко-ориентированное проектирование техники, программных средств и среды учебник. – М.: Логос, 2001
Назарова Т.С., Полат Е.С. Средства обучения: технология создания и использования. – М.: Изд-во УРАО, 1998
Downloads
Published
2022-12-10
How to Cite
Artikov, M. B., & Bazarbayeva, L. G. qizi. (2022). TALABALAR TOMONIDAN IJODIY MUAMMOLARNI HAL QILISHDA DIDAKTIK FUNKTSIYADAGI CHEKLOVLAR. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(18), 155–158. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/673