MUSTAQIL TA’LIMNI TASHKIL ETISHDA AXBOROT-KOMMUNIKATSION TEXNOLOGIYALARINING O‘RNI

Authors

  • Nargiza Oltinboyevna Jo‘rayeva Buxoro davlat universiteti tayanch doktoranti

Keywords:

mobil ta’lim, mobil ilova, mobil telefon, noutbuk, ta’lim, topshiriq, mustaqil ta’lim

Abstract

Bugungi kunda mobil ta’limning texnik asosi simsiz ixcham qurilmalar (mobil telefonlar, PDA, noutbuklar); bunday o‘quv qurollaridan foydalanish ularning texnik imkoniyatlari bilan chegaralanadi. Bu imkoniyatlardan ta’lim jarayonida samarali foydalanish esa juda katta natijalarga erishishga yordam beradigan omil bo‘lib hisoblanadi. Ayniqsa bugungi modul ta’lim jarayonida mobil ilovalaridan foydalanish talabalarga topshiriqlarni bajarish bo‘yicha yo‘riqnoma vazifasini bajarib beradi
Bugungi davr zamonaviy oʻqituvchidan shuni ta’qazo etadiki, intеrnеt tеxnologiyalari yordamida oʻquvchilarni mustaqil ravishda bilim olishga oʻrgatish.

References

Губин А. Ю., Ефремов Д. А., Леонтьев К. Ю. Разработка мобильного приложения для осуществления мониторинга качества образовательного процесса / НОВАЯ НАУКА: ОТ ИДЕИ К РЕЗУЛЬТАТУ: Международное научное периодическое издание по итогам Международной научно-практической конференции (29 октября 2015 г, г. Стерлитамак). /в 2 ч. Ч.1 – Стерлитамак: РИЦ АМИ, 2015. – 261 с.

Колисниченко Д. Н. Самоучитель программирования для Android. – БХВ-Петербург, 2012.

Ю.В. Логвиненко. Дидактические преимущества применения новых информационных технологий в образовательном процессе. Вектор науки ТГУ. № 1(4), 2011. -106-стр

Олимов Қ.Т., Авлиякулов Н.Х., Рустамов Р. Касбий фанларни ўқитишнинг модул тизими // Касб-ҳунар таълими. –Т., 2003. – № 2. – Б. 18.

Зиёмуҳамедов Б. “Таълим технологиялари” ўқув предмети битта мавзуси назарий ва амалий машғулотларнинг ўзбек модели асосида тузилган лойиҳалари//Методик қўлланма. – Т.: 2012. – 60 б.

Downloads

Published

2022-12-20

How to Cite

Jo‘rayeva, N. O. (2022). MUSTAQIL TA’LIMNI TASHKIL ETISHDA AXBOROT-KOMMUNIKATSION TEXNOLOGIYALARINING O‘RNI. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(19), 97–101. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/709