BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI XALQARO BAHOLASH DASTURI ORQALI O‘QISH, MATEMATIKA VA TABIIY-ILMIY SAVODXONLIKLARINI O‘RGANISH TEHNOLOGIYALARINING ME’YORIY-HUQUQIY ASOSLARI

Authors

  • Shoxida Axmedova Jizzax davlat pedagogika universiteti o‘qituvchisi
  • Shavqiddin SHerali o‘g‘li Burxanov Jizzax davlat pedagogika universiteti II-bosqich magistri

Keywords:

PIRLS, TIMSS, PISA, TALIS xalqaro baholash dasturi, xorijiy tajribalar, ta’lim sifatini baholash, o‘quvchi, o‘qituvchi.

Abstract

Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktablarining boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining PIRLS, TIMSS, PISA, TALIS xalqaro tadqiqotga tayyorlash masalalari haqida ma’lumotlar va shuningdek, bu borada amalga oshirilishi kerak bo‘lgan ishlar ham ko‘rsatib o‘tilgan.

References

O‘zbekiston Respublikasi Przidentining 2019-yil 29-apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5712-sonli farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.

Ta’lim inspeksiyasi huzuridagi Ta’lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazin saytlari.

Downloads

Published

2022-12-20

How to Cite

Axmedova, S., & Burxanov, S. S. o‘g‘li. (2022). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI XALQARO BAHOLASH DASTURI ORQALI O‘QISH, MATEMATIKA VA TABIIY-ILMIY SAVODXONLIKLARINI O‘RGANISH TEHNOLOGIYALARINING ME’YORIY-HUQUQIY ASOSLARI. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(19), 273–279. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/750