“TARIX DARSINI TASHKIL ETISHNING AYRIM PEDAGOGIK JIHATLARI”

Authors

  • Xoshruy Balkanovna Tokaeva O‘zbekiston Respublikasi Ichki Ishlar Vazirligi Qoraqalpoq akademik litseyi informatika o‘qituvchisi
  • Muhayyo Nurilla qizi Ibragimova Qoraqalpog‘iston Respublikasi Nukus shahri 44- son umumta'lim maktabi tarix fani o‘qituvchisi

Keywords:

tarix fani metodologiyasi, tarix tamoyillari, tarixiy tafakkur, tarix ta’limining zamonaviy konsepsiyasi.

Abstract

Mazkur ilmiy maqola tarix fanining ba’zi metodologik muammolarini, o‘rta maktab tarix ta’limi, undagi yuz bergan o‘zgarishlar, tarixni o‘rganishningahamiyati haqidagi qarashlarni o‘z ichiga oladi. Shuningdek, maktab tarix ta’limining zamonaviy konsepsiyasi, O‘zbekiston tarixini o‘rganishdagiilmiy, metodologik masalalar asosiy o‘rin tutadi.

References

K.Shoniyozov “O‘zbek xalqining shakllanish jarayoni” T—2001

A.Asqarov “O‘zbek xalqining etnogenizi va etnik tarixi” T—2007

O.Bo‘riyev, M.Usmonov “o‘zbeklar entnik tarixi va etnomadaniy jarayonlar”

Samarqand—2008

I.Jabborov “O‘zbek xalqining etnografiyasi” T—1994

I.Karimov “Yuksak maʼnaviyat — yengilmas kuch” T—2008

I.Karimov “Tarixiy xotirasiz kelajak yoʻq” T— 1988

N.Jo‘rayev “Yetti pushtingizni bilasizmi” maqola, “Maʼrifat gazetasi” 1996.

Downloads

Published

2023-01-02

How to Cite

Tokaeva, X. B., & Ibragimova, M. N. qizi. (2023). “TARIX DARSINI TASHKIL ETISHNING AYRIM PEDAGOGIK JIHATLARI”. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(21), 10–12. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/940