O‘QITUVCHI NUTQINING TA’SIRCHANLIGI VA IFODALILIGI

Authors

  • D.N. Ashiraliyeva Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti Tillar fakulteti o‘zbek tili va adabiyoti yo‘nalishi 203-guruh talabasi

Keywords:

nutq madaniyati, o‘qituvchi, nutqining ta’sirchanligi, notiq-o‘qituvchi, notiqlik san’ati, nutqning ifodaliligi.

Abstract

Ushbu maqolada nutq madaniyati, o‘qituvchining nutq madaniyati birdaniga shakllanib maromiga yetadigan jarayon emasligi, o‘qituvchi nutqining ta’sirchanligi, notiq-o‘qituvchidan vaziyatga qarab ish tutish talab qilinishi, o‘quvchilar tushuna oladigan tilda gapirish, ularni ishontira olish o‘qituvchi oldiga qo‘yiladigan asosiy shartlardan biri ekanligi hamda mukammal notiqlik san’atiga ega bo‘lish haqida so‘z boradi.

References

Azizxo‘jayeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat -Toshkent, TDPU, 2003

Davletshin M.G. Zamonaviy maktab o‘qituvchisining psixologiyasi Т.: - O‘zbekiston, 1999

Mahmudov N. М. O‘qituvchining nutq madaniyati. Darslik. - Т.: O‘zbekiston milliy kutubxonasi, 2007

https://ziyouz.com

Downloads

Published

2023-01-03

How to Cite

Ashiraliyeva , D. (2023). O‘QITUVCHI NUTQINING TA’SIRCHANLIGI VA IFODALILIGI. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(21), 52–55. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/979