UMUMIY O‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA SMM BO‘LIMINI O‘QITISH METODIKASI

Authors

  • Sherzod Sheraliyevich Adinayev Ilmiy raxbar Nizomiy nomidagi TDPU Matematika va ta’limda axborot texnologiyalari kafedrasi v.b. dotsent.
  • Jo‘raboy Zayniddin o‘g‘li Yunusov Nizomiy nomidagi TDPU Informatika o‘qitish metodikasi ta’lim yo‘nalishi talabasi

Keywords:

SMM, ijtimoiy media marketing, Ijtimoiy media, maqsadli auditoriya, platforma.

Abstract

Ushbu maqolada SMM – ijtimoiy mediya marketing haqida ma’lumot berilgan, hamda umumta’lim maktablarida informatika va axborot texnologiyalari fanida SMM bo‘limini o‘qitish metodikasi yoritilgan va SMM bo‘limini o‘qitish foydali jihatlari haqida tushunchalar berilgan.

Downloads

Published

2022-10-20

How to Cite

Adinayev, S. S., & Yunusov, J. Z. o‘g‘li. (2022). UMUMIY O‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA SMM BO‘LIMINI O‘QITISH METODIKASI. INTERNATIONAL CONFERENCES, 1(13), 144–146. Retrieved from http://erus.uz/index.php/cf/article/view/99