Published November 30, 2022 | Version v1
Journal article Open

TALABALARNING TURLI QIYINCHILIK DARAJADAGI IJODIY MASALALAR YECHISHDAGI O'QITUVCHINING YORDAM MAZMUNI

  • 1. Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti

Description

Oldingi ishda talabalarning ijodiy muammolarni hal qilishdagi qiyinchiliklari turlari tahlil qilindi va ijodiy muammolarni hal qilishda yuzaga keladigan uch xil qiyinchiliklar aniqlandi: shaxsiy, intellektual va axborot-ijroiy.
Xuddi shu ishda o‘quvchilarning qiyinchilik turlari va ularning paydo bo‘lish sabablari, shuningdek, o‘qituvchining yordami mazmuni ko‘rsatilgan.
Talabalarning aniqlangan uch xil qiyinchiliklari, obrazli qilib aytganda, tadqiqot usulining sezgirligiga, tadqiqotchilarning metodning aynan shu sezgirligiga erishish qobiliyatiga yoki tajriba sharoitida topilgan pedagogik ko‘rinishlarning tabiatiga mos keladi.
Shunday qilib, tadqiqot ishi natijasida talabalarning ijodiy muammolarni hal qilishdagi qiyinchiliklari tipologiyasi, shuningdek, har bir turdagi qiyinchiliklarning sabablari va o‘qituvchiga tegishli yordamning xarakteri ishlab chiqildi.

Files

98-105.pdf

Files (656.9 kB)

Name Size Download all
md5:d7c7911a8487878784aa793edda9c138
656.9 kB Preview Download

Additional details

Related works

Is cited by
Journal article: 10.5281/zenodo.7356039 (DOI)