Published December 5, 2022
| Version v1
Journal article
Open
INGLIZ VA O'ZBEK TILLARIDAGI REKLAMA MATNLARIDA FRAZEOLOGIK TRANSFORMATSIYA
- 1. Qo'qon davlat pedagogika instituti Xorijiy til va adabiyoti yo'nalishi 2 bosqich magistranti
Description
Ushbu maqola O‘zbek va Ingliz tillaridagi reklama matnlarida uchraydigan frazeologik birliklarning birlamchi kontekstual xususiyatlarini aniqlab beradi.Reklama matnlarining bugungi kundagi ahamiyatiga to‘xtalib o‘tiladi. Bundan tashqari, maqolada ingliz va o‘zbek tillaridan frazeologik konstruksiyalarni tarjima qilish jarayonida duch kelishi mumkin bo‘lgan masalalar ko‘rib chiqiladi.
Files
396-399.pdf
Files
(603.9 kB)
Name | Size | Download all |
---|---|---|
md5:1b7d22b555561cb005ec295ceb9f69bd
|
603.9 kB | Preview Download |
Additional details
Related works
- Is cited by
- Journal article: 10.5281/zenodo.7402293 (DOI)