TEMIR YO‘L VOKZALLARIDA YO‘LOVCHILARGA KO‘RSATILADIGAN SERVIS XIZMATLARI SIFATINI OSHIRISH YO‘LLARI
Keywords:
temir yo‘l vokzali, yo‘lovchi poyezdi, xodimlarning malaka darajasi, temir yo‘l chiptasi, yo‘lovchi tashish marketingi, harakatlanish jadvali.Abstract
Ushbu maqolada temir yo‘l transportida yo‘lovchilarga xizmat ko‘rsatishning asosiy bo‘g‘ini hisoblangan vokzallarda ko‘rsatiladigan servis xizmatlarining afzallik va kamchiliklari o‘rganildi. Xizmat ko‘rsatishning sifatini oshirishga oid takliflar keltirildi. Yo‘lovchilarning servis xizmat ko‘rsatishdan qanoatlanish darajasi tahlil qilindi. Xodimlar ishining sifat darajasini belgilovchi ko‘rsatkichlar ko‘rsatib o‘tildi.
References
Расулов М.Х. Организация железнодорожных перевозок: теория и практика: монография. – Ташкент: «Ilm-ziyo-zakovat», 2019. – 400 c.
Сервис на транспорте : учеб. пособие для студ. учреждений высш. проф. образования / [В. М. Николашин, Н. А. Зудилин, А. С. Синицы на и др.] ; под ред. В.М.Николашина. — 4-е изд., перераб. — М. : Издательский центр «Академия», 2011. — 304 с.
Терёшина Н.П., Подсорин В.А., Данилина М.Г. Экономика железнодорожного транспорта: Учебное пособие – М.: МГУПС (МИИТ), 2017. – 262 с.
TEMIR YO‘L TRANSPORTIDA XIZMATLAR VA LOGISTIKA o‘quv qo‘llanma . Fayzixodjayeva M.L .TDTU 2022.-206c