MAKTABGACHA YOSHDAGI AQLI ZAIF BOLALAR SO‘Z BOYLIGI VA ULARNI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYALARI
Keywords:
aqli zaif bolalar psixologiyasi, nutq, idrok, o‘yin, tasviriy faoliyat, pertseptiv harakat, didaktiv o‘yinchoqlar, tafakkur, tafakkurning rivojlanishiAbstract
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi aqli zaif bolalarni sog‘lomlashtirish, ularni sog‘lom tengdoshlari qatoriga qo‘yish, ijtimoiy, moddiy jihatdan qo‘llab-quvvatlash va mustaqil hayotga tayyorlash, idrok etishi va tafakkuri, aqliy va ruhiy holatlarini atroflicha o‘rganish va mavjud turli darajadagi muammolarini bartaraf etish kabi masalalar bugungi kunning eng dolzarb masalalaridan biri hisoblanadi.
References
"Alohida yordamga muhtoj bolalarni tarbiyalashda oila va maktab hamkorligi" Ilmiy-metodik to‘plam, T-2013
"Praktikum po psixologii umstvenno otstalogo rebyonka". M., 1985.
D.A.Nurkeldiyeva, Ya.E.Chicherina "Ilk, maktabgacha va kichik maktab yoshidagi bolalarni psixologik-pedagogik, logopedik tekshirish" T-2014
D.A.Nurkeldiyeva, Z.I.Islambekova "Rivojlanishda nuqsoni bo‘lgan bolalar diagnostikasi", T-2013
L.R.Mo‘minova, SH.M.Amirsaidova, Z.N.Mamarajabova, M.Xamidova, D.Yakubjanova, Z.Djalolova, N.Abidova "Maxsus psixologiya" o‘quv qo‘llanma T-2012-y.
Mamedov K.K., Shoumarov G„.B. Aqli zaif bolalar psixologiyasi. T., "O‘qituvchi"-1994-y.
L.R.Mo‘minova, SH.M.Amirsaidova, Z.N.Mamarajabova, M.Xamidova, D.Yakubjanova, Z.Djalolova, N.Abidova "Maxsus psixologiya" o‘quv qo‘llanma T-2012-y.