ZAMONAVIY AXBOROT TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANGAN HOLDA DARS MASHG‘ULOTINI TASHKIL ETISH METODLARI

Authors

  • Sanjar Ikromjon o‘g‘li Zokirov f.-m.f.b. PhD, TATU Farg‘ona filiali
  • Gavharoy Muhammadali qizi Rahmatova assistent, TATU Farg‘ona filiali

Keywords:

kompyuter o‘yinlari, gamifikatsiya, tadqiqodchilik, reproduktiv, ilyustratsiyalash.

Abstract

Ushbu maqolada ta’lim jarayoniga o‘yinli yondashuv va o‘yin elementlaridan foydalanish usullari muhokama qilingan. Amaliy informatika ta’lim yo‘nalishi talabalari bilan o‘tkazilgan pedagogik tajriba va uning natijalari keltirilgan. Olingan eksperimental ma’lumotlarga asoslangan holda, o‘quv jarayonida kompyuter o‘yinlari elementlaridan foydalanish yuqori samaradorlikka erishishga imkon berishini ta’kidlangan.

References

Mirziyoev, Sh.M. (2020). Yoshlar kelajagi bilan bog‘liq har qanday vazifa birlamchi ahamiyatga ega. Manba: https://yuz.uz/news/shavkat-mirziyoev-yoshlar-kelajagi-bilan-bogliq-har-qanday-vazifa-birlamchi-ahamiyatga-ega

Низомова Шохиста Шодиевна (2020). Способы использования компьютерных развивающих игр в дошкольном образовании. Проблемы педагогики, (6 (51)), 51-52.

Султанова, В. С., & Емельянова, Т. В. (2021). Компьютерные дидактические игры как средство формирования коммуникативных умений младших школьников. Актуальные вопросы теории и практики развития научных исследований, 30-32.

Варченко, В. И. (1998). Дидактические условия использования компьютерных технологий в начальной школе (Doctoral dissertation, ВИ Варченко).

Высоченко, В. А., & Архипова, А. И. (2007). Образовательные проекты с компьютерной поддержкой. Школьные годы, (13), 11-19.

Яценко, М. А., & Иеронова, И. Ю. (2019). Дидактическая компьютерная игра как средство обучения английскому языку в вузе. In Colloquium-journal (No. 13-2, pp. 288-291). Голопристанський міськрайонний центр зайнятости Голопристанский районный центр занятости.

Павлова, Я. В., & Сакович, С. И. (2019). Применение дидактических компьютерных игр в процессе обучения информатике. Вопросы педагогики, (11-1), 193-196.

Фадеева Клара Николаевна, & Герасимова Алина Германовна (2021). Использование инновационных информационно-коммуникационных технологий при обучении студентов вуза: Элементы геймификации. Вестник Чувашского государственного педагогического университета им. И. Я. Яковлева, (4 (113)), 211-219.

Гусев Иван Евгеньевич (2020). Геймификация как инструмент совершенствования профессиональной деятельности педагога в цифровом обществе (обзор публикаций). Проблемы современного педагогического образования, (68-1), 86-91.

Begimkulov U.Sh. va b. (2011). Pedаgogik tа’limni аxborotlаshtirish: nаzаriya vа аmаliyot. Monografiya, Toshkent, 7-11 betlar.

С Зокиров, Г Рахматова. Использование компьютерных игр в современном образовании: проблемы и решения. Engineering problems and innovations, 27-34.

С Зокиров, Г Рахматова, З Кадиралиева. Современные методы подготовки высококвалифицированных кадров в области компьютерной инженерии. Engineering problems and innovations. 54-57.

Downloads

Published

2023-04-30

How to Cite

Zokirov, S. I. o‘g‘li, & Rahmatova , G. M. qizi. (2023). ZAMONAVIY AXBOROT TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANGAN HOLDA DARS MASHG‘ULOTINI TASHKIL ETISH METODLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4), 18–25. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/2100