BOSHLANGʻICH SINF OʻQISH DARSLARIDA BADIIY MATNNI TAHLIL QILISH METODIKASI

Authors

  • B. Qurbonova FarDu dotsenti
  • O. G‘ulomova FarDu 2-kurs magistranti

Keywords:

pedagogika, innovatsiya, integratsiya, badiiy asar, badiiy muloqot, mustaqil fikrlash

Abstract

Ushbu maqolada o‘qish darslarida badiiy matnlar tahlilini amalga oshirishning dolzarbligi yoritib berilgan. Shuningdek, badiiy adabiyot tahlili jarayonida o‘quvchilarni mustaqil fikrlashga o‘rgatish masalasi ilmiy jihatdan tahlil qilingan.

References

Mirziyoyev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. – Toshkent: O‘zbekiston, 2017.-488 b.

Milliy tiklanishdan milliy yuksalish sari (O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyev asarlari va ma’ruzalaridan olingan fikrlar).- Toshkent: Yoshlar nashriyot uyi, 2019. – 160 b.

Qosimova K., Matchonov S., Gʻulomova X., Yoʻldosheva Sh., Sariyev Sh. Ona tili oʻqitish metodikasi. – Toshkent, “Nosir”, 2009.-351 b.

Boshlang‘ich ta’lim konsepsiyasi // Boshlang‘ich ta’lim, 1998, 6-son, 12-18-betlar.

Uzviylashtirilgan Davlat ta’lim standarti va o‘quv dasturi, - Toshkent, 2010.-146 b.

Umumiy oʻrta ta’limning Davlat Ta’lim Standarti va oʻquv dasturi (Boshlangich ta’lim).- Toshkent, 2017. - 249 b.

Downloads

Published

2023-04-30

How to Cite

Qurbonova, B., & G‘ulomova, O. (2023). BOSHLANGʻICH SINF OʻQISH DARSLARIDA BADIIY MATNNI TAHLIL QILISH METODIKASI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4), 750–752. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/2223