UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA FANLARNI O‘TILISHIDA O‘QUVCHILAR BILAN INDIVIDUAL ISHLASH USULLARI VA AHAMIYATI
Keywords:
Dars, hajmdor, kompozitsiya, faktura, hajm, natura, proporsiya, darcha, reflex.Abstract
Ushbu maqolani yoritilish jarayonida umumta’lim maktablarida dasrlarning inson va o‘quvchilar ongida ma’naviy va estetik ong faoliyatini yoritish va boyitish, yosh avlodni yetuk qilib tarbiyalashda fanlarning o‘rni va ahamiyati haqida so‘z boradi.
Fanlar hilma-hil. Ulardan o‘quvchilarga ma’naviy ozuqa yetqazib bera oladiganlanlarini tanlab, mavzu jihatidan mukammal ekanligini izohlab taxlil qilish orqali yetqazib bera olishimiz kerak.
References
Turaqulov. E.X., G‘ofurov. A.T., «Umumiy fanlarni o‘qitish» Toshkent 1995 yil.
J.O. Tolipova, A.T. G‘ofurov. Psixologiyani o‘qitish metodikasi. Pedagogika oliy o‘quv yurtlari talabalari uchun darslik. — T.:, Moliya-iqtisod, 2007.
N. Sayidaxmedov. Yangi pedagogik texnologiyalar. — Toshkent: Moliya, 2003.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.
Davletshin M.G. va boshqalar. «Yosh davrlar va pedagogika psixologiya». O‘quv metodik qo‘llanma TDPU. 2004.
Karimova V.M. Psixologiya. T. 2004 y.
Umumiy Psixologiya Xaydarova, Xalilova
Ijtimoiy pedagogika (Nodira Egamberdiyeva)
Rivojlantirish psixologiyasi. Pedagogik psixologiya. Nishanova Z.T.Kamilova
“Maktab oiladan boshlanadi”, Oilada sog‘lom munosabot sirlari “Yangi asr avlodi” Toshkent 2016