UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA FANLARNI O‘TILISHIDA O‘QUVCHILAR BILAN INDIVIDUAL ISHLASH USULLARI VA AHAMIYATI

Authors

  • Nafisa Elmurodovna Jo‘rayeva Buxoro viloyati Jondor tumani 25-IDUM amaliyotchi psixologi
  • Dilafro‘z Samadovna Davronova 20- maktab amaliyotchi psixologi
  • Zebiniso Tuyg‘unovna Iskandarova 20- maktab amaliyotchi psixologi

Keywords:

Dars, hajmdor, kompozitsiya, faktura, hajm, natura, proporsiya, darcha, reflex.

Abstract

Ushbu maqolani yoritilish jarayonida umumta’lim maktablarida dasrlarning inson va o‘quvchilar ongida ma’naviy va estetik ong faoliyatini yoritish va boyitish, yosh avlodni yetuk qilib tarbiyalashda fanlarning o‘rni va ahamiyati haqida so‘z boradi.

Fanlar hilma-hil. Ulardan o‘quvchilarga ma’naviy ozuqa yetqazib bera oladiganlanlarini tanlab, mavzu jihatidan mukammal ekanligini izohlab taxlil qilish orqali yetqazib bera olishimiz kerak.

References

Turaqulov. E.X., G‘ofurov. A.T., «Umumiy fanlarni o‘qitish» Toshkent 1995 yil.

J.O. Tolipova, A.T. G‘ofurov. Psixologiyani o‘qitish metodikasi. Pedagogika oliy o‘quv yurtlari talabalari uchun darslik. — T.:, Moliya-iqtisod, 2007.

N. Sayidaxmedov. Yangi pedagogik texnologiyalar. — Toshkent: Moliya, 2003.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.

Davletshin M.G. va boshqalar. «Yosh davrlar va pedagogika psixologiya». O‘quv metodik qo‘llanma TDPU. 2004.

Karimova V.M. Psixologiya. T. 2004 y.

Umumiy Psixologiya Xaydarova, Xalilova

Ijtimoiy pedagogika (Nodira Egamberdiyeva)

Rivojlantirish psixologiyasi. Pedagogik psixologiya. Nishanova Z.T.Kamilova

“Maktab oiladan boshlanadi”, Oilada sog‘lom munosabot sirlari “Yangi asr avlodi” Toshkent 2016

Downloads

Published

2023-04-30

How to Cite

Jo‘rayeva , N. E., Davronova, D. S., & Iskandarova, Z. T. (2023). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA FANLARNI O‘TILISHIDA O‘QUVCHILAR BILAN INDIVIDUAL ISHLASH USULLARI VA AHAMIYATI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4), 908–911. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/2252