BOSHLANG‘ICH SINFLARDA VOKAL-XOR MALAKALARINI SHAKLLANTIRISH VA RIVOJLANTIRISH USLUBLARI
Keywords:
Xor, kuylash malakalari, diapazon, repertuar, dinamika, registr, tembr, ritm, cholg‘u asboblari.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga musiqiy ta’lim berish jarayonida vokal-xor malakalarini shakllantirish va rivojlantirish haqida fikr yuritilgan. Xorda o‘quvchilar bilan ishlash uslublari sinflar ketma-ketligida bayon etilgan.
References
Karimova D. Musiqiy pedagogik mahorat asoslari. -T.: Iqtisod-moliya, 2008.
Mirzaev Q. Vokal-xor jamoalari bilan ishlash metodikasi. Toshkent -2010.
Mirzaev Q. Bolalar xor jamoasi bilan ishlash uslubiyoti. Toshkent O‘zRFAAK bosmaxonasi -2009.
SHaripova G.Musiqa va uni o‘qitish metodikasi (metodik qo‘llanma). Toshkent 2006.
Akbarov I. Musiqa lug‘ati. Toshkent –1997.
Алаева, З. М. (2020). Педагогика как наука и искусство воспитания. Вестник
науки и образования, (21-2 (99)).
Алаева, З. М. (2021). РОЛЬ НАЦИОНАЛЬНЫХ ИНСТРУМЕНТОВ В МУЗЫКАЛЬНОМ ОБРАЗОВАНИИ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ.Проблемынауки, 66.
Gaibullaevich, N. F. (2021). METHODOLOGICAL REQUIREMENTS FOR THE SELECTION OF BUKHARA FOLK SONGS IN MUSIC EDUCATION.Web of Scientist: International Scientific Research Journal,1(01), 83-88.
Gaybullaevich, N. F. THE ROLE OF FOLKLORE IN THE RAISING OF CHILDREN.
Нуриллаев, Ф. Г., & Нурилаева, Н. К. (2020). Роль Фольклорных песен в воспитании учащихся.Проблемы педагогики, (3 (48)).
Шамсиев, Ш. И. (2020). Формы организации музыкального общения.Вестник науки и образования, (21-2 (99)).