O‘QUVCHILAR LUG‘AT BOYLIGINI ANIQLASHNING PSIXOFIZIOLOGIK ASOSI
Keywords:
faol lug‘at, passiv lug‘at, situativ til, lug‘at boyligi, kichik maktab yoshi, psixodiagnostik eksperiment, Frayer modeliAbstract
Maktab o‘quvchilari so‘z boyligini aniqlash – pedagogik, psixologik va metodik muammo. Maktab o‘quvchilari so‘z boyligini aniqlashning “tashqi muhit”, intellekt, individuallik kabi psixofiziologik asoslari mavjud. O‘quvchilarning lug‘at boyligini va nutqini rivojlantirishda kechadigan xotira va tafakkur, shuningdek, diqqatning ixtiyoriy va ixtiyorsiz holati kabi psixologik jarayonlar yuz beradi.
References
Елизарова Е.Р “Как оценить словарный запас современного школьника: содержание и технология констатирующего эксперимента”, Международный студенческий научный вестник. – 2015. – № 5 (часть 1) – С. 18-19
Львов М.Р. Методика развития речи младших школьников: пособие для учителя. – 1985. – 176 с.
Эльконин Д.Б. Психическое развитие в детском возрасте. 2010. 267 с.
D.Nunan “Language teaching methodology”, a textbook for teachers, 1991
N.Alavutdinova Ona tili darsliklarida ijodiy fikrlash ko‘nikmasini shakllantirish metodikasi: P.f.n.diss-TDPU 2008.
Nishonova Z.T, N.G.Kamilova va boshqalar Rivojlanish psixologiyasi. Pedagogik psixologiya. –Toshkent:2018.
Текучев А.В. Методика русского языка в средней школе. – 3-е изд. – М.: Просвещение,1980.
П. И. Иванов Умумий психология. “Ўқитувчи”, Тошкент, 1967, 306 -bet.