KORXONALARINI RIVOJLANTIRISHDA MARKETING STRATEGIYASINI ISHLAB CHIQISH ASOSLARI
Keywords:
marketing, xizmat ko‘rsatish sohasi, strategiya, marketing strategiyasi, raqamli iqtisodiyot.Abstract
Ushbu maqolada xizmatlar marketingini shakllantirishning mohiyati va konsepsiyasi, xizmatlar sohasini rivojlanishining qonuniyatlari va xususiyatlari o‘rganilgan, xizmatlar marketingi strategiyasiga qo‘yilgan talablar ishlab chiqilgan. Xizmat ko‘rsatish korxonalarining raqobatda ustunligini ta’minlashga qaratilgan marketing strategiyaarini tanlash imkoniyatini beruvchi uslubiy yondashuvlar taklif etilgan.
References
Kurpayanidi K., Abdullaev A., & Muxsinova Sh. (2021). O‘zbekiston Respublikasining makroiqtisodiy siyosatining tahlili. Obshchestvo va innovatsii, 2(6/S), 248-252.
Kurpayoniy K. (2021). Milliy innovatsion tizim O‘zbekiston iqtisodiyotini barqaror rivojlantirishning asosiy omili sifatida. Onlayn nashr: 20-may 2021-yil. Doi: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125805026.
Nabieva N.M. (2021). Raqamli marketing: rivojlanishning hozirgi tendentsiyalari. Theorical & Applied Science, (2), 333-340.Doi: https://dx.doi.org/10.15863 /TAS.2021.02.94.65.
Murodova, N. I., & Djumabayeva, J. S. (2017). Translation problems of enantiosemy in fiction from English into Russian. Russian Linguistic Bulletin, (4 (12)), 12-15.
Murodova, N., & Mo‘minova, M. (2023). INVESTIGATION OF DETECTIVE FICTION AND ITS TYPES. Science and innovation in the education system, 2(1), 48-54.
Баѐнханова, И. Ф. (2023). МУОМАЛА МАДАНИЯТИДА НУТҚИЙ МУЛОҚОТ ОДОБИНИ ИФОДАЛОВЧИ МАҚОЛЛАРНИНГ ХУСУСИЯТЛАРИ. Innovation: The journal of Social Sciences and Researches, (1), 96-100.
Buzrukova, D. M. (2023). Muhabbat" konseptining lingvomadaniy o‘ziga xosligi. FarDU. ILMIY XABARLAR, 1, 318-321.
Buzrukova, D. M. (2023). “MUHABBAT” HISSIY KONSEPTINING TURLI LINGVOMADANIYAT VAKILLARI IDROKIDAGI TASVIRI. BARQARORLIK VA YETAKCHI TADQIQOTLAR ONLAYN ILMIY JURNALI, 3(1), 178-183.
Бузрукова, Д. (2022). ҲИС-ТУЙҒУЛАР УНИВЕРСАЛЛИГИ ВА ҲИССИЙ-ЛИСОНИЙ ОЛАМ МАНЗАРАСИГА ПСИХОЛИНГВИСТИК ЁНДАШУВ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(11), 239-242.