INGLIZ TILI BILAN INTEGRASIYA JARAYONIDA KIMYO FANI BOʻYICHA OʻQUV ISHLARINI TASHKIL ETISHNING ASOSIY TAMOYILLARI VA NAZARIY ASOSLARI

Authors

  • Hasan Olim o‘g‘li Bekpo‘latov Guliston davlat universiteti tayanch doktoranti

Keywords:

Kimyo, pedagogika, psixologiya, aspektlar, didaktika, bilingval (ikki tilli) tadqiqot, kommunikativlik, integratsiya.

Abstract

Mazkur ishda (maqolada) ingliz tili bilan integratsiya sharoitlarida kimyo boʻyicha oʻquv ishlarini tashkillashtirishning asosiy tamoyillari va nazariy asoslari oʻz aksini topgan. Maktabdagi kimyoviy til – bu maktabdagi kimyoviy ta’limning maqsadi va mohiyatiga muvofiq didaktik tarzda qayta ishlangan kimyo fanining tili demakdir. Ingliz tili va kimyoviy fanning tilini koʻrib chiqish jarayonida semantik (shartli belgilar va leksik birliklar – atamalarning mazmunini ularni interpretatsiya qilish yoʻli bilan va ularning haqiqiy kimyoviy ob’yektlar bilan aloqasinini aniqlash), etimologik, (kimyoviy atamalar, nomlar va belgilar), kommunikativ aspektlardagi tutashish nuqtalarini ajratib koʻrsatish mumkin.

Downloads

Published

2022-11-01

How to Cite

Hasan Olim o‘g‘li Bekpo‘latov. (2022). INGLIZ TILI BILAN INTEGRASIYA JARAYONIDA KIMYO FANI BOʻYICHA OʻQUV ISHLARINI TASHKIL ETISHNING ASOSIY TAMOYILLARI VA NAZARIY ASOSLARI. Educational Research in Universal Sciences, 1(5), 124–127. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/267