BO‘LAJAK MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTI TARBIYALANUVCHILARNING REFLEKSIV KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISH
Keywords:
inkluziv ta’lim, refleksiya, adaptatsiya.Abstract
Ushbu maqolada bo‘lajak maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchilarining refleksif ko‘nikmalarini rivojlantirishga qaratilgan uslubiy ishlar va pedagogik jarayonni tashkil etish uchun bir qator zamonaviy metodlar yoritib berilgan.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 2-martdagi PF-5953-son Farmoni 15-bandi.
Yuldoshev J. va boshqalar. Interfaol ta’lim sifat kafolati. - T.: YUNISEF, 2008.
Slastenin V.A., Kashirin V.A. Psixologiya i pedagogika. Dlya vuzov. - M.: «Akademiya», 2008.
Bogdanovich O.N. Sovremennыe formы organizatsii uchebno-vospitatelnogo protsessa. - Mozыr, OOOID «Belыy veter», 2009.
Mirzaxmatova SH., Pulatova D. Tabiatshunoslik darslarida interfaol ta’lim. -T.: «YAngi asr avlodi», 2011.
Yuldashev J. G., Pulatova D.Ta’limda o‘yinli texnologiyalar samaradorlik omili sifatida. ZAMONAVIY TA’LIM / SOVREMENNOE OBRAZOVANIE 2014,
Султонова Н. А., Ўлмасова К. КИЧИК МАКТАБ ЁШИДАГИ ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ИЖОДИЙ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ //Интернаука. – 2020. – №. 3-2. – С. 84-86. 7.
N.A Sultonova, Ibragimova Sh, D. Xolqoziyeva. TECHNOLOGIES OF URBRINGING CHILDREN IN MODERN FAMILIES // 2020/3 European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences – 2- 3 p.