PEDAGOGIK MAHORATNING AHAMIYATI VA UNI EGALLASH YO‘LLARI

Authors

  • Xudoybergan Haybatullo o‘g‘li Xolbo‘tayev Amaliy psixologiya yo‘nalishi 3-bosqich talabasi Farg‘ona davlat universiteti

Keywords:

ta’lim, tarbiya, bilim, ko‘nikma, malaka, tanqidiy fikrlash, zamonaviy ta’lim, didaktik vositalar.

Abstract

Ushbu maqolada o‘qituvchilarni pedagogik mahorat va uni egallash yo‘llari haqida ma’lumotlar keltirilgan. Pedagogik nazariyada bolalarni o‘qitish va tarbiyalash haqida umumiy qonun qoidalar, umumlashtirilgan uslubiy g‘oyalar bayon etiladi.

 

References

Qoplonova M. Pedagogik jamoadagi shaxslararo munosabatlar. –T.: “O‘qituvchi”, 2005.

Xoliqov.A. “Pedagogik mahorat” Toshkent “Iqtisod-moliya” nashriyoti 2011.

J.G‘.Yo‘ldoshev va S . Usmonovning “Pedagogik texnologiya asoslari” Toshkent. 2006.

Ochilov. M, Ochilova. N. “O‘qituvchi odobi” Toshkent “ O‘qituvchi” 2000.

Downloads

Published

2023-06-14

How to Cite

Xolbo‘tayev , X. H. o‘g‘li. (2023). PEDAGOGIK MAHORATNING AHAMIYATI VA UNI EGALLASH YO‘LLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4 SPECIAL), 462–465. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/2881