OʻQUVCHILARNI TIMSS XALQARO BAHOLASH DASTURIDA KELTIRILGAN TOPSHIRIQLARNI BAJARISHGA TAYYORLASHDAGI MUAMMOLAR VA ULARNING YECHIMLARI

Authors

  • Qahramon Adashaliyevich Niyozov Namangan davlat universiteti Fiziologiya kafedrasi oʻqituvchisi, Namangan shahri, Oʻzbekiston Respublikasi.

Keywords:

TIMSS, savodxonlik, kompetensiya, kontekst, bilim, koʻnikma, malaka, amaliy faoliyat, ijodiy faoliyat, mustaqil fikr yuritish, ijodiy fikr yuritish, ta’lim texnologiyalari.

Abstract

Ushbu maqolada oʻquvchilarni TIMSS xalqaro baholash dasturida keltirilgan topshiriqlarni bajarishga tayyorlashdagi muammolar va ularning yechimlari haqida fikr yuritilgan.

References

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 6-noyabrda “Oʻzbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi PF-6108 sonli farmoni.

Niyozov Q.A., Oʻquvchilarni xalqaro baholash dasturlarida keltirilgan topshiriqlarni bajarishga tayyorlashda amaliy metodlardan samarali foydalanish. Qashqadaryo viloyat pedagoglarni yangi metodikalarga oʻrgatish milliy markazida “Aniq va tabiiy fanlarni oʻqitishda STEAM texnologiyasini qoʻllash, xalqaro tajribalar, rivojlanish strategiyalari, intensiv usul va vositalari” mavzusida xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari toʻplami. Qarshi. 26.04.2023 yil.

https://tsbm.uz/ - Taʼlim sifatini baholash boʻyicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi sayti.

https://ziyonet.uz/ - Ta’lim portali.

https://nambiolog.zn.uz – Biologiya fani oʻqituvchilari uchun metodik yordam sayti.

https://timssandpirls.bc.edu/ - TIMSS & PIRLS xalqaro tadqiqot markazi.

Downloads

Published

2023-06-14

How to Cite

Niyozov, Q. A. (2023). OʻQUVCHILARNI TIMSS XALQARO BAHOLASH DASTURIDA KELTIRILGAN TOPSHIRIQLARNI BAJARISHGA TAYYORLASHDAGI MUAMMOLAR VA ULARNING YECHIMLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4 SPECIAL), 1005–1010. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/2990