BOSHLANG‘ICH SINFLAR MATEMATIKA DARSLARIDA KO‘RGAZMALILIK TAMOYILINI QO‘LLASHNING SAMARADORLIGI
Keywords:
ko‘rgazmalilik, tamoyil, sxema, boshlang‘ich, matematika, chizma, tarbiya , jadval, diagramma.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflar matematika darslarida ko‘rgazmalilik tamoyilini qo‘llashning o‘rni va ahamiyati, o‘ziga xos jihatlari va pedagogik jarayonlar davomida erishiladigan yutuq va kamchiliklar haqida so‘z yuritilgan. Demak, bolalar tafakkurida namoyish etilib, ko‘rsatilgan real hayotda mavjud bo‘lgan predmetlar orqali o‘rganilgan ma’lumotlarning yodda saqlab qolish ko‘nikmasi tez rivojlanishi haqida bo‘lib, bunda o‘quvchilar ta’lim olish jarayonlarda kuzatilagan turli xil muammolarning yechimlari va ularning kelib chiqish sabablari haqida fikr yuritiladi. Ko‘rgazmalilik tamoyilning o‘ziga xos jihatlari o‘rganilib, ularning bola xotirasidagi o‘rni tahlil qilinadi. O‘tiladigan darslarda ko‘rgazmalardan foydalanish qanchalik samara berishi va bu o‘qitish jarayonidagi ahamiyati haqida fikr yuritiladi.
References
https://cyberleninka.ru Jakparova D. U Matematika darslarini tashkil qilishda ko‘rgazmalilik metodi.
“Boshlang‘ich sinflar matematika o‘qitish metodikasi” N.U. Bikbayeva
-sinf matematika Toshkent 2020 nashr
“Matematikadan masalalar to‘plami 4 – sinf ” M. A. Mirzaahmedov “ Nurafshon business ” nashriyoti Toshkent -2020.