BOSHLANG‘ICH SINFLAR MATEMATIKA DARSLARIDA KO‘RGAZMALILIK TAMOYILINI QO‘LLASHNING SAMARADORLIGI

Authors

  • B. Siddiqov Far DU dotsenti p,f,n
  • Dilnoza Raimbabayeva Far DU 4-bosqich talabasi

Keywords:

ko‘rgazmalilik, tamoyil, sxema, boshlang‘ich, matematika, chizma, tarbiya , jadval, diagramma.

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflar matematika darslarida ko‘rgazmalilik  tamoyilini  qo‘llashning  o‘rni va ahamiyati, o‘ziga  xos jihatlari  va pedagogik jarayonlar davomida  erishiladigan yutuq va kamchiliklar  haqida so‘z yuritilgan. Demak, bolalar tafakkurida namoyish etilib, ko‘rsatilgan real hayotda mavjud bo‘lgan predmetlar  orqali o‘rganilgan ma’lumotlarning yodda saqlab  qolish ko‘nikmasi tez rivojlanishi haqida bo‘lib, bunda o‘quvchilar ta’lim  olish jarayonlarda  kuzatilagan turli xil muammolarning  yechimlari va ularning kelib chiqish sabablari haqida fikr yuritiladi.  Ko‘rgazmalilik  tamoyilning o‘ziga xos jihatlari o‘rganilib, ularning  bola xotirasidagi o‘rni  tahlil qilinadi. O‘tiladigan darslarda ko‘rgazmalardan  foydalanish qanchalik samara berishi va bu o‘qitish jarayonidagi ahamiyati haqida fikr yuritiladi.

References

https://hikmatlar.uz

https://cyberleninka.ru Jakparova D. U Matematika darslarini tashkil qilishda ko‘rgazmalilik metodi.

“Boshlang‘ich sinflar matematika o‘qitish metodikasi” N.U. Bikbayeva

-sinf matematika Toshkent 2020 nashr

“Matematikadan masalalar to‘plami 4 – sinf ” M. A. Mirzaahmedov “ Nurafshon business ” nashriyoti Toshkent -2020.

Downloads

Published

2023-06-14

How to Cite

Siddiqov, B., & Raimbabayeva, D. (2023). BOSHLANG‘ICH SINFLAR MATEMATIKA DARSLARIDA KO‘RGAZMALILIK TAMOYILINI QO‘LLASHNING SAMARADORLIGI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4 SPECIAL), 1082–1088. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3015