BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MANTIQIY FIKRLASH KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHDA MASALALARNING O‘RNI

Authors

  • B Siddiqov Far DU dotsenti p,f,n
  • Moxira Tursinaliyeva Far DU 4-bosqich talabasi

Keywords:

masala, jadval, ilyustrasiyalash ,boshlang‘ich, matematika, sodda va murakkab masalalar.

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf matematika darslarida mantiqiy fikrlash ko‘nikmalarinin rivojlantirishda masalalarning o‘rni, masalalarni yechish bosqichlari, masala sharti bilan o‘quvchilarni tanishtirish haqidagi yutuq va kamchiliklar to‘g‘risida so‘z boradi. Demak, bolalar tafakkurida namoyish etilib, ko‘rsatilgan real hayotda mavjud bo‘lgan predmetlar orqali o‘rganilgan ma’lumotlarning yodda saqlab  qolish ko‘nikmasi tez rivojlanishi haqida bo‘lib, bundao‘quvchilar ta’lim  olish jarayonlarda  kuzatilagan turli xil muammolarning  yechimlari va ularning kelib chiqish sabablari haqida fikr yuritiladi.

References

Gulomov S.S Dalillarni eslab qolish va g‘oyalarni isbotlash. –T.:O‘qituvchi, 2005

Toshmurodov B. “Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitishni takomillashtiri’sh Toshkent “Oqituvchi, 2000 yil

Matematika 2-sinf darslik./ L.Orinboyeva va boshqalar. Toshkent-2021

www.pedagog.uz

www.ziyo.uz

Downloads

Published

2023-06-16

How to Cite

Siddiqov , B., & Tursinaliyeva, M. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MANTIQIY FIKRLASH KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHDA MASALALARNING O‘RNI. Educational Research in Universal Sciences, 2(4 SPECIAL), 1130–1135. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3028