BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MANTIQIY FIKRLASH KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHDA MASALALARNING O‘RNI
Keywords:
masala, jadval, ilyustrasiyalash ,boshlang‘ich, matematika, sodda va murakkab masalalar.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf matematika darslarida mantiqiy fikrlash ko‘nikmalarinin rivojlantirishda masalalarning o‘rni, masalalarni yechish bosqichlari, masala sharti bilan o‘quvchilarni tanishtirish haqidagi yutuq va kamchiliklar to‘g‘risida so‘z boradi. Demak, bolalar tafakkurida namoyish etilib, ko‘rsatilgan real hayotda mavjud bo‘lgan predmetlar orqali o‘rganilgan ma’lumotlarning yodda saqlab qolish ko‘nikmasi tez rivojlanishi haqida bo‘lib, bundao‘quvchilar ta’lim olish jarayonlarda kuzatilagan turli xil muammolarning yechimlari va ularning kelib chiqish sabablari haqida fikr yuritiladi.
References
Gulomov S.S Dalillarni eslab qolish va g‘oyalarni isbotlash. –T.:O‘qituvchi, 2005
Toshmurodov B. “Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitishni takomillashtiri’sh Toshkent “Oqituvchi, 2000 yil
Matematika 2-sinf darslik./ L.Orinboyeva va boshqalar. Toshkent-2021
www.pedagog.uz
www.ziyo.uz