MATEMATIKA DARSLARIDA AKT TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH
Keywords:
Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, AKT integratsiyasi, Matematikada AKT , Matematik ta’lim, o‘qituvchilarni tayyorlash, o‘qitish.Abstract
Ushbu maqolaning maqsadi matematikadan ta’lim berishda AKT vositalarini qo‘llash rolini o‘rganishdir ,shu jumladanTa’lim-tarbiya jarayonida ta’lim va suhbat texnologiyalari (AKT) kundalik hayotning ajralmas qismidir,Matematika barcha fanlarning malikasi hisoblanadi. Uzoq vaqt davomidavaqt o‘tgach, matematikaning roli faqat akademik sohaga qisqartirildi. Ammo hozirgi vaqtdamatematikaning roli faqat akademik soha bilan cheklanmasdan,balki texnologiya va sanoat maydoniga kirdi.
References
T.H.Rasulov, Z.D.Rasulova. Matematika fanidan interfaol metodlarasosida o‘quv faoliyatini tashki letish.Matematik arxivlardagi globaltadqiqotlar jurnali,6(2019),№.10, 43-45-betlar.
M.N.Boboyeva, T.X.Rasulov.Matritsa nazariyasini o‘quvchilarga o‘qitish damuammoli tenglamadan foydalanish usuli. Akademiya. 55(2020),yo‘q.4,68-71-betlar.
XodjaboyevA.R., XusanovI. Kasbiy ta’lim metodologiyasi. T.:―Fan va texnologiya‖, 2007.-192 b.
Buxarkina M., Mosiyeva V. Ta’lim tizimida yangi pedagogik va axborot texnologiyalari. – M., 2000.
www.arxiv.uz
www.referat.uz