MATEMATIKA DARSLARIDA AKT TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH

Authors

  • Orzigul Samiyevna Rajabova “TIQXMMMI” milliy tadqiqot universiteti Buxoro tabiiy resurslarni boshqarish instituti ―”Matematika va tabiiyf anlar kafedrasi” assistenti

Keywords:

Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, AKT integratsiyasi, Matematikada AKT , Matematik ta’lim, o‘qituvchilarni tayyorlash, o‘qitish.

Abstract

Ushbu maqolaning maqsadi matematikadan ta’lim berishda AKT vositalarini qo‘llash rolini o‘rganishdir ,shu jumladanTa’lim-tarbiya jarayonida ta’lim va suhbat texnologiyalari (AKT) kundalik hayotning ajralmas qismidir,Matematika barcha fanlarning malikasi hisoblanadi. Uzoq vaqt davomidavaqt o‘tgach, matematikaning roli faqat akademik sohaga qisqartirildi. Ammo hozirgi vaqtdamatematikaning roli faqat akademik soha bilan cheklanmasdan,balki texnologiya va sanoat maydoniga kirdi.

References

T.H.Rasulov, Z.D.Rasulova. Matematika fanidan interfaol metodlarasosida o‘quv faoliyatini tashki letish.Matematik arxivlardagi globaltadqiqotlar jurnali,6(2019),№.10, 43-45-betlar.

M.N.Boboyeva, T.X.Rasulov.Matritsa nazariyasini o‘quvchilarga o‘qitish damuammoli tenglamadan foydalanish usuli. Akademiya. 55(2020),yo‘q.4,68-71-betlar.

XodjaboyevA.R., XusanovI. Kasbiy ta’lim metodologiyasi. T.:―Fan va texnologiya‖, 2007.-192 b.

Buxarkina M., Mosiyeva V. Ta’lim tizimida yangi pedagogik va axborot texnologiyalari. – M., 2000.

www.arxiv.uz

www.referat.uz

Downloads

Published

2023-06-24

How to Cite

Rajabova , O. S. (2023). MATEMATIKA DARSLARIDA AKT TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH. Educational Research in Universal Sciences, 2(5 SPECIAL), 99–103. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3097