BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARGA DARS O‘TISH JARAYONIDA MULTIMEDIYA VOSITALARIDAN FOYDALANISHNING IJOBIY VA SALBIY TARAFLARI

Authors

  • Nozima Ruslanovna Shonazarova Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti Boshlang‘ich ta’lim fakulteti 3-bosqich talabasi

Keywords:

Multimedia, ijobiy, jarayon, innovatsiya, texnika, fan, rivojlanish, tushuncha, taklif, taraqqiyot, jahon standartlari, pedagog, novator.

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga dars o‘tish jarayonida multimediya vositalaridan foydalanishning yaxshi va yomon taraflari haqida so‘z borgan va muallif tomonidan fikr va xulosalar keltirib o‘tilgan. Xususan, bugungi innovatsiya va texnika rivojlangan bir davrda yosh avlodga bilim berishda bu vositalardan o‘rinli va to‘g‘ri  foydalanish, qolaversa kichik sinfdan boshlab o‘quvchilarda multimedia vositalari haqida tushuncha paydo qilish haqida aytib o‘tilgan. Shu bilan bir qatorda bazi salbiy taraflari haqida ham aytib, xulosa va takliflar keltirilgan.

References

Abdullaev M. Tarbiya, ma’naviyat, ma’rifat. Muloqot. 1999. №3. 11-13 b.

Azizxodjaeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. -T.: Fan, 2006.

O‘zbekiston Milliy Ensiklopediya. – Toshkent: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi”, 2006, 150-151-betlar.

Xo‘jayev B.Q. Didaktik vositalar majmui. – Buxoro: 2007, 26-27-betlar.

https://mineconomy.uz

www.kitob.uz

Downloads

Published

2023-06-24

How to Cite

Shonazarova, N. R. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARGA DARS O‘TISH JARAYONIDA MULTIMEDIYA VOSITALARIDAN FOYDALANISHNING IJOBIY VA SALBIY TARAFLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(5 SPECIAL), 219–221. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3117