NUTQI TO‘LIQ RIVOJLANMAGAN BOLALAR BILAN GURUHLI MASHG‘ULOTLARNI TASHKIL ETISHDA FOYDALANILADIGAN TEXNOLOGIYALAR
Keywords:
nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar, guruhli mashg‘ulotlar, texnologiyalar, virtual realitiy, raqamli o‘qitish, internet resurslari, mobil ilovalar, motivatsiyalash, kommunikatsiya, o‘zlashtirish.Abstract
Bu maqola nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarni tashkil etishda foydalaniladigan texnologiyalarni o‘rganishga bag‘ishlangan. Maqolada nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarni tashkil etishda foydalaniladigan texnologiyalar, ularning o‘zlarini o‘zlashtirish va rivojlantirishlari uchun muhim imkoniyatlarni taqdim etishadi. Virtual Realitiy (VR) va raqamli o‘qitish, internet resurslari va mobil ilovalar bu texnologiyalar orasida katta ahamiyatga ega bo‘lganlaridir. Bu texnologiyalar nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarni interaktiv qilish, motivatsiyalash, kommunikatsiya va o‘zlashtirishlarni oshirishga yordam beradi.
References
Aitmatov, M., & Yuldasheva, N. (2020). Nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarni tashkil etishda interaktiv o‘yinlar va o‘quviy dasturlarning ahamiyati. O‘zbek til va adabiyoti, 3, 30-34.
Usmonov, S. (2019). Virtual Realitiy (VR) va raqamli o‘qitishning nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarni rivojlantirishdagi roli. Pedagogika va psixologiya, 2, 45-51.
Qobilov, O. (2018). Internet resurslarining nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarni o‘rganishda foydasi. Informatika va kommunikatsiya texnologiyalari, 1, 56-61
Abdullayev, A., & Qosimov, U. (2017). Mobil ilovalarning nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarda foydasi. Texnologik ta’lim, 5, 18-23.
Qodirov, B. (2016). Nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalar bilan guruhli mashg‘ulotlarni tashkil etishda motivatsiyalashning ahamiyati. Ma’naviyat va ma’rifiy tarbiya, 4, 62-67.