YOSHLARDA TOLERANTLIK QADRIYATINI SHAKLLANTIRISH - SIFATLI TA’LIM-TARBIYA POYDEVORI

Authors

  • Alisher Kaxramonovich Baymatov Termiz Davlat Pedagogika instituti “Falsafa va ma’naviyat asoslari” kafedrasi o‘qituvchisi

Keywords:

bag‘rikenglik, oila, «Xalqaro do‘stlik kuni», «Bag‘rikenglik tamoyillari», tolerantlik madaniyati, «oilaviy modernizatsiya»

Abstract

Mamlakatimizda demokratik yangilanish jarayoni har bir fuqarodan ijtimoiy munosabatlarda ma’naviy-axloqiy, siyosiy jihatdan barkamollikni, jamiyatimiz ijtimoiy hayotining barcha sohalarida zamonaviy ijtimoiy-siyosiy va madaniy tamoyillar asosida ish yuritishni taqozo etadi. Qolaversa, bozor iqtisodiyoti qoidalarini ijtimoiy munosabatlarga kirib borishi aholining yuksak ma’naviy tayyorgarligini, zamonaviy texnologiya va milliy qadriyatlarning uyg‘un holda jamiyat hayotiga singdirish vazifasini qo‘yadi. Shu boisdan ham ko‘p millatli va turli dinlarga e’tiqod qiluvchi xalqimiz oilaviy turmushida bag‘rikenglik madaniyatini shakllantirish mamlakatni modernizatsiya qilish masalasi bilan bog‘liqdir. Maqolada yoshlar orasida bag‘rikenglik qadriyatini shakllantirishda oilaning o‘rni va sifatli ta’lim-tarbiya berish jarayonidagi ahamiyati haqida so‘z boradi.

References

Mirziyoyev Sh. Milliy tiklanishdan - milliy yuksalish sari.- Toshkent: «O‘zbekiston» NMIU, 2020

Vat

an va millat muqaddasdir - Toshkent: Ma’naviyat, 2000, -B. 45.

Bag‘rikenglik tamoyillari deklaratsiyasi // Demokratlashtirish va inson huquqlari. -2004, -№1, -B. 7

Baymatov A. Tinchlik madaniyat- barqarorlikni ta’minlashning muhim omili-Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences jurnali, 2(11) 2022, B. 463

Baymatov Alisher Kaxramonovich “O‘zbekistonda uy-joy siyosatining milliy modelini yaratish omillari” Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar (2023 йил №6)B. 10-12

Downloads

Published

2023-07-27

How to Cite

Baymatov , A. K. (2023). YOSHLARDA TOLERANTLIK QADRIYATINI SHAKLLANTIRISH - SIFATLI TA’LIM-TARBIYA POYDEVORI. Educational Research in Universal Sciences, 2(6 SPECIAL), 263–267. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3392