“KIMYOVIY REAKSIYA TURLARI” MAVZUSINI O‘QITISH METODIKASI
Keywords:
Kimyoviy reksiya turlari, Innovatsion pedagogik texnologiyalar, dars, doska, reaksiya, mashg‘ulot, usullar.Abstract
Har qanday fanni o‘qitishning ta’limiy masalalari bilan birgalikda jamiyatni rivojlantirishda muhim ahamiyatga ega bo‘lgan tarbiyaviy masalalari ham mavjud. Kimyo fanini o‘qitishda ham tarbiyaning ijobiy turlarini o‘quvchilar ongida muvafiaqiyat bilan shakillantirish mumkin. Bundan tashqari, kimyo asoslarini o‘rgatib borish jarayonida o‘quvchilarning bilimlarini har tomonlama rivojlantirib borish mumkin bo‘ladi.
Ushbu maqolada o‘quvchilarning kimyo fanini mustaqil ravishda yanada chuqurroq o‘zlashtirish uchun yo‘llanma berish vazifasini o‘taydi. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida kimyo fanidan 7-sinfda o‘tiladigan “Kimyoviy reksiya turlari” mavzusini o‘qitishda “Kim qayerda xato qildi” metodining qo‘llanilishini ko‘rib chiqilgan.
References
N.G.Rahmatullayev, H.T. Omonov, Sh.M. Mirkomilov; «Кimyo o‘qitish metodikasi» Toshkent. «Iqtisod-Moliya», 2013yil.
Abdullayev Sh.V., Muxitdinova D.X. «Kimyo oʻqitish metodikasi» dan uslubiy qoʻllanma, Namangan, 2003.
N.Abdullayeva Kimyo fanini oʻqitishda ilg‘or pedagogik texnologiyalardan foydalanishni turli shakl va usullari, Urganch, 2011.
Зашивалова Е.Ю. Методика компьютерного обучения химии в основной школе. Автореф. дисс. ... канд. пед. наук. 2000.