“KIMYOVIY REAKSIYA TURLARI” MAVZUSINI O‘QITISH METODIKASI

Authors

  • Sherali Baxtiyorovich Yaxshiyev Toshkent viloyati Chirchiq shahar3- UO‘TM kimyo fani o‘qituvchisi

Keywords:

Kimyoviy reksiya turlari, Innovatsion pedagogik texnologiyalar, dars, doska, reaksiya, mashg‘ulot, usullar.

Abstract

Har qanday fanni o‘qitishning ta’limiy masalalari bilan birgalikda jamiyatni rivojlantirishda muhim ahamiyatga ega bo‘lgan tarbiyaviy masalalari ham mavjud. Kimyo fanini o‘qitishda ham tarbiyaning ijobiy turlarini o‘quvchilar ongida muvafiaqiyat bilan shakillantirish mumkin. Bundan tashqari, kimyo asoslarini o‘rgatib borish jarayonida o‘quvchilarning bilimlarini har tomonlama rivojlantirib borish mumkin bo‘ladi.

Ushbu maqolada o‘quvchilarning  kimyo fanini mustaqil ravishda yanada chuqurroq o‘zlashtirish uchun yo‘llanma berish vazifasini o‘taydi. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida kimyo fanidan 7-sinfda o‘tiladigan “Kimyoviy reksiya turlari” mavzusini o‘qitishda “Kim qayerda xato qildi” metodining qo‘llanilishini ko‘rib chiqilgan.

References

N.G.Rahmatullayev, H.T. Omonov, Sh.M. Mirkomilov; «Кimyo o‘qitish metodikasi» Toshkent. «Iqtisod-Moliya», 2013yil.

Abdullayev Sh.V., Muxitdinova D.X. «Kimyo oʻqitish metodikasi» dan uslubiy qoʻllanma, Namangan, 2003.

N.Abdullayeva Kimyo fanini oʻqitishda ilg‘or pedagogik texnologiyalardan foydalanishni turli shakl va usullari, Urganch, 2011.

Зашивалова Е.Ю. Методика компьютерного обучения химии в основной школе. Автореф. дисс. ... канд. пед. наук. 2000.

Downloads

Published

2023-07-27

How to Cite

Yaxshiyev, S. B. (2023). “KIMYOVIY REAKSIYA TURLARI” MAVZUSINI O‘QITISH METODIKASI. Educational Research in Universal Sciences, 2(6 SPECIAL), 377–380. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3423