REKLAMA MATNLARINING LINGVOMADANIY JIHATLARI VA ULARNING TARJIMADAGI AHAMIYATI

Authors

  • Hilolaxon Bahromali qizi Mirzayeva O‘zMU Qiyosiy qilshunoslik va lingvistik tarjimashunoslik kafedrasi 2-kurs magistri.
  • Iroda Abduzuhurovna Siddiqova Ilmiy rahbar:PhD

Keywords:

lingvomadaniyat, reklama, reklama matnlari, tarjima, tarjima texnikalari, moshlashuv, kommunikatsiya.

Abstract

ushbu maqola reklama matnlarini tarjima qilishda lingvomadaniy jihatlarni oʻrganadi. Reklama matnlarining lingvistik va madaniy moslashuvi, xususiyatlari tahlil qilinadi va ushbu jihatlarni hisobga olgan holda tarjima usullari va strategiyalari koʻrib chiqiladi.

References

Komissarov V. N. Language and Culture: Linguaculturalogy. M.: Logos, 1997.

Stepanov Y. S. Cultural Studies and Translation Studies. M.: Oliy Maktab, 2005.

Bakhtin M. M. Problems of Speech Genres. M.: Fiction Literature, 1979.

Downloads

Published

2023-08-17

How to Cite

Mirzayeva, H. B. qizi, & Siddiqova , I. A. (2023). REKLAMA MATNLARINING LINGVOMADANIY JIHATLARI VA ULARNING TARJIMADAGI AHAMIYATI. Educational Research in Universal Sciences, 2(7 SPECIAL), 101–103. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3535