TURIZMDA MARKETING PAYDO BO‘LISHI. TURIZMDA MARKETING ZARURIYATI VA MARKETING XUSUSIYATLARI

Authors

  • Umida Isoqjonovna Usmonova “Ichan-Qal’a” davlat muzey-qo‘riqxonasi bosh mutaxasisi.

Keywords:

Turizm, Angliya, Yevropa, Bozor.

Abstract

Turizm rivojlanishini marketingsiz tasavvur qilib bo‘lmaydi. Chunki marketing turizm bozorini o‘rganishda asosiy rol o‘ynaydi. Buning uchun chet el turistik bozorlarini o‘rganish u yerlarga milliy turistik mahsulotlarni sotish uchun harakat qilish kerak. Ush bu maqolada  turizmda marketing tushunchasi va marketingni rivojlantirish masalalari keltirib o‘tilgan.

References

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 346 - sonli “Turistik tashkilotlarning faoliyatini takomillashtirish” to‘g‘risidagi qarori. - Xalq so‘zi. 1998. 9-avgust

Дурович А.П. Маркeтинг в туризмe Учeбноe пособиe 5-e изд., стeрeотип. (ГРИФ) – М., .: КНОРУС. 2005.

Ильина E.Н. Туропeрeйтинг: стратeгия и финансы: Учeбник. – М.: Финансы и статистика, 2005.

Diyarov Sh. Xalqaro turizmda marketing strategiyasi va reklamalar rolini oshirish. Magistrlik dissertasiyasi. TDIU. 2005.

Downloads

Published

2023-08-17

How to Cite

Usmonova , U. I. (2023). TURIZMDA MARKETING PAYDO BO‘LISHI. TURIZMDA MARKETING ZARURIYATI VA MARKETING XUSUSIYATLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(7 SPECIAL), 257–259. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3578