BOLALARDA KREATIVLIKNI SHAKLLANTIRISHDA FANLARARO INTEGRATSIYANING AHAMIYATI

Authors

  • Iroda Safar qizi Egamqulova Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti magistranti

Keywords:

bolalar, kreativlik, kreativ tafakkur, integratsiya, metod, integratsiya.

Abstract

 Mazkur maqolada bolalarda kreativlikni shakllantirishda fanlararo integratsiyaning ahamiyati hamda undan foydalanishning turli usullari haqida so‘z yuritiladi.

References

Ilm-fan yutuqlari – taraqqiyotining muhim omili. (O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyev Yangi yil arafasida – 2016-yil 30-dekabr kuni mamlakatimzning yetakchi ilmfan namoyandalari bilan uchrashuvi). “O‘zbekiston ovozi” gazetasi 1(32.216) 1-yanvar 2017-yil.

Innovatsion ta‟lim texnologiyalari va pedagogik kompetentlik moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua – Toshkent. 2016.

Jo‘rayev P.X., Raximov B.X., Xomatov SH.F. Yangi pedagogik texnologiyalar. Muammoli ta’limga asoslangan o‘quv-metodik qo‘lanma. –T.: Fan, 2005, 66 b.

Nusratova H. (2021, October). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kitobxonlik madaniyatini shakllantirish: DOI:10.53885/edinres. 2021.80.81.021 Nusratova Hamida, Nizomiy nomidagi TDPU, Boshlang‘ich ta’lim fanlari kafedrasi dotsenti, Phd. In Научно-практическая конференция.

%.Nusratova H. Egamqulova I. BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING KREATIV TAFAKKURINI SHAKLLANTIRISH 21 ASR TALABI DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7424038

Downloads

Published

2023-09-05

How to Cite

Egamqulova, I. S. qizi. (2023). BOLALARDA KREATIVLIKNI SHAKLLANTIRISHDA FANLARARO INTEGRATSIYANING AHAMIYATI. Educational Research in Universal Sciences, 2(8), 81–83. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3671