BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA PEDAGOGIK TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISH TAMOYILLARI
Keywords:
Pedagogik faoliyat, tafakkur tamoyillari, aqliy qobiliyat, vizualizatsiya prinsipi, pedagogik vazifa, nazariy bilim, o‘qituvchining shaxsiy tajribasi.Abstract
Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning pedagogik tafakkurini rivojlantirish tamoyillari, pedagogik fikrlash qobiliyatlari, pedagogik hodisani nazariy tahlil qilish asoslari, pedagogik faoliyatning asosiy mexanizmlari haqida so‘z yuritiladi. Yosh avlodga ta’lim berishda pedagogning nafaqat bilimi, metodlardan faol foydalanishi, balki uning kasbiy mahorati ham muhim ekanligi alohida uqtiriladi.
References
Чепиков В.Т. Педагогическая практика студентов: учебное пособие
/ В.Т. Чепиков. − М., 2003.
Pedagogika vy’shhoyi shkoly’: navch. posib. [Higher school pedagogics: textbook. manual.], Z. N. Kurlyand, R. I. Xmelyuk, A. V. Semenova ta in.; za red. Z. N. Kurlyand., Kyiv, Znannya, 2007, 495 p.
Leontiev, A. A. The Life and Creative Path of A.N. Leontiev (N. Favorov, Trans.). Journal of Russian & East European Psychology, 43(3), 2005, 8–69.
Образовательная модель «Логика природы». Концептуальные основы интеграции естественнонаучного образования : книга для учителя / В. Р. Ильченко, К. Ж. Гуз. — М. : Народное образование; Школьные технологии, 2003. — 206 с.
Блинов В. И. Теория и практика педагогической профориентации старшеклассников после Великой Отечественной войны. М., 1993.
Кулюткин Ю.Н. От идеи к решению / Ю.Н. Кулюткин // Мышление учителя. – М.: Педагогика, 1990. – С. 40-54.
Кузьмина Н.В. Формирование педагогических способностей.- Л., 1961; Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера
производственного обучения.- М., 1990.
Ш.Ш.Олимов. Педагогическое мастерство преподавателя и его профессионализм в системе образования. Научные школы. Молодежь в науке и культуре XXI в.: материалы междунар. науч.-творч. Форума. Том 31.