LUG‘ATLARDAN FOYDALANISH KOGNITIV TA’LIMNING ASOSI

Authors

  • Kamola Saidova Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti magistri

Keywords:

Lug‘at, so‘zlik, ideografik lug‘at, fonetik yondashuv, semantic yondashuv, kognitiv ta’lim

Abstract

Mazkur maqolada lug‘atlar va ularning turlari,  tasnifi,  zamonaviy inson uchun tutgan o‘rni haqida so‘z boradi.  Har xil turdagi lug‘atlar va ularni tuzish tamoyillari ko‘rib chiqilgan. Kognitiv ta’limda lug‘atlardan foydalanish zarurati haqida ma’lumot berilgan. Ta’limda turli lug‘atlardan foydalanishga o‘rgatadigan mashq va topshiriqlarga misol keltirilgan.

References

O‘zbek tili leksikologiyasi. Toshkent. Fan. 1981.

Ne’matov H., Bozorov O. Til va nutq.Toshkent. O‘qituvchi. 1993.

Mengliyev B. Hozirgi o‘zbek tili. O‘quv uslubiy qo‘llanma. Toshkent. 2017.

Lapasov J. “ Badiiy matn va lisoniy tahlil”. – Toshkent, “O‘qituvchi”, 1995.

Shamsiyev P.,Ibragimov S. Navoiy asarlari lug‘ati. – Toshkent, G‘afur G‘ulom. – 1972

Rahmatullayev SH. O‘zbek tilining etimologik lug‘ati. III tom. – Tosheknt, Universitet. – 2009.

O‘zbek tilining imlo lug‘ati. Toshkent. - O‘qituvchi. -1995

Downloads

Published

2023-09-21

How to Cite

Saidova, K. (2023). LUG‘ATLARDAN FOYDALANISH KOGNITIV TA’LIMNING ASOSI. Educational Research in Universal Sciences, 2(9 SPECIAL), 245–250. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/3737