НАМОЙИШ ТАЖРИБАЛАР ВОСИТАСИДА ТАЛАБАЛАРНИНГ ИНТЕЛЛЕКТУАЛ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ

Authors

  • Мирзааҳмад Қурбонов Ўзбекистон Миллий университети профессори
  • Шоҳида Мирзааҳмадовна Содиқова Ўзбекистон Миллий университети доценти

Keywords:

intellektual, o‘quv faoliyati, aqliy fikrlash, qattiq jism, kinetik energiya, potensial energiya, inertsiya momenti, muammoli vaziyat, malaka, ko‘nikma.

Abstract

Maqolada namoyish eksperimentining boy didaktik imkoniyatlari asosida axborotni muammoli tarzda uzatish mantiqiy va analitik ta’riflangan ilmiy mazmunning tugalligini, ishonarliligini ta’minlovchi dalil, o‘quv ma’lumotini o‘zlashtirish darajasini aniqlashning muhim vositasi bo‘lishi mumkinligi ko‘rsatiladi. Mavzuning xarakteri, namoyish eksperimentining texnikaviy imkoniyatlari, o‘quv muammosi va o‘qituvchining uslubiga qarab, ma’ruzaviy eksperimentdan samarali foydalanish orqali talabalarning intellektual qobiliyatlarini rivojlantirish imkoniyatlari ko‘rsatib berilgan.

Downloads

Published

2022-07-30

How to Cite

Қурбонов, М., & Содиқова, Ш. М. (2022). НАМОЙИШ ТАЖРИБАЛАР ВОСИТАСИДА ТАЛАБАЛАРНИНГ ИНТЕЛЛЕКТУАЛ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ. Educational Research in Universal Sciences, 1(2), 113–116. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/378