НАМОЙИШ ТАЖРИБАЛАР ВОСИТАСИДА ТАЛАБАЛАРНИНГ ИНТЕЛЛЕКТУАЛ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ
Keywords:
intellektual, o‘quv faoliyati, aqliy fikrlash, qattiq jism, kinetik energiya, potensial energiya, inertsiya momenti, muammoli vaziyat, malaka, ko‘nikma.Abstract
Maqolada namoyish eksperimentining boy didaktik imkoniyatlari asosida axborotni muammoli tarzda uzatish mantiqiy va analitik ta’riflangan ilmiy mazmunning tugalligini, ishonarliligini ta’minlovchi dalil, o‘quv ma’lumotini o‘zlashtirish darajasini aniqlashning muhim vositasi bo‘lishi mumkinligi ko‘rsatiladi. Mavzuning xarakteri, namoyish eksperimentining texnikaviy imkoniyatlari, o‘quv muammosi va o‘qituvchining uslubiga qarab, ma’ruzaviy eksperimentdan samarali foydalanish orqali talabalarning intellektual qobiliyatlarini rivojlantirish imkoniyatlari ko‘rsatib berilgan.
Published
2022-07-30
How to Cite
Қурбонов, М., & Содиқова, Ш. М. (2022). НАМОЙИШ ТАЖРИБАЛАР ВОСИТАСИДА ТАЛАБАЛАРНИНГ ИНТЕЛЛЕКТУАЛ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ. Educational Research in Universal Sciences, 1(2), 113–116. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/378
Issue
Section
Articles