ФИЗИКА ФАНИНИ ЎҚИТИШДА МУЛЬТИМЕДИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ
Keywords:
Таълим тизими, замонавий ахборот-коммуникация технологиялари, мультимедия воситалари, виртуал тажрибалар ва виртуал физика олами, видеотақдимот материаллари, виртуал лаборатория ишлари, физик жараёнларни моделлаштириш.Abstract
АННОТАЦИЯ
Ушбу мақола физика фанини ўқитишда замонавий ахборот-коммуникация технологияларидан фойдаланиш масалаларига бағишланади. Мақолада мультимедия технологияларининг имкониялари кенг ёритилиб берилган. Шунингдек мақолада физик жараён ва ҳодисаларни ўрганишда махсус симуляторлар, анимация ва видео роликлар, виртуал лаборатория ишлари ва физик жараёнларни моделлаштириш имкониятини берувчи дастурий таъминотлар ҳақида тушунчалар берилган.
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон республикаси Халқ таълими тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ–5712-сонли Фармони. //29.04.2019й. www.lex.uz
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Физика соҳасидаги таълим сифатини ошириш ва илмий тадқиқотларни ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-5032-сонли Қарори. //19.03.2021й. / www.lex.uz
Юлдошев И.А., Раззоқов И. Д. Мультимедиа дастурлари асосида ўқувчиларнинг физик билимларини ошириш методикаси. Замонавий таълим / Современное образование 2021, 7 (104)