UMUMKASBIY FANLARDA MUSTAQIL TA’LIMNI MOBIL DASTURIY ILOVALAR ASOSIDA TASHKIL ETISH MЕTODIKASI

Authors

  • Nargiza Oltinboyevna Jo‘rayeva BuxDU tayanch doktoranti

Keywords:

innovatsiya, o‘qituvchi, talaba, mustaqil ta’lim, bilim, mobil ilova

Abstract

Bugungi oliy ta’limning asosiy vazifasi o‘z-o‘zini rivojlantirish, o‘z-o‘zini tarbiyalash va innovatsiyalarga qodir bo‘lgan ijodiy shaxsni kamol toptirishdan iborat. Ushbu muammoni hal qilishda faqat bilimlarni tugallangan shaklda o‘qituvchidan talabaga yetkazish orqali amalga oshirishning umuman imkoni yo‘q. O‘qituvchi egallanilishi zarur bo‘lgan bilimning ketma-ketligini talablarga ko‘rsatishi va muammoni shakllantirishi, uni yechish yo‘llarini tahlil qilish, optimal natijani topish va uning to‘g‘riligini isbotlay oladigan faol bilim yaratuvchisiga yo‘naltirmog‘i lozim. Oliy ta’lim sohasida amalga oshirilayotgan islohotlar shuni ko‘rsatadiki, bugungi talaba barcha bilimlarni o‘qituvchidan emas, aksincha o‘qituvchi rahbarligida o‘zi mustaqil olishga qaratilgan bo‘lishim zarur. Shu bois aytiz kerakki, talabalarning mustaqil ishi nafaqat o‘quv jarayonining muhim shakli, balki uning asosiga aylanishi kerak.

Downloads

Published

2022-07-30

How to Cite

Jo‘rayeva, N. O. (2022). UMUMKASBIY FANLARDA MUSTAQIL TA’LIMNI MOBIL DASTURIY ILOVALAR ASOSIDA TASHKIL ETISH MЕTODIKASI. Educational Research in Universal Sciences, 1(2), 175–181. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/389