REKLAMA VA TARG‘IBOT MATERIALLARINING TIL XUSUSIYATLARI

Authors

  • Sevdo Alisher qizi Asqaraliyeva Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti Boshlangʻich taʼlim fakulteti Boshlangʻich taʼlim yoʻnalishi 2-kurs talabasi
  • M.A Hamrayev Ilmiy rahbar: Nizomiy nomidagi Toshkent Davlat pedagogika universiteti Boshlang‘ich ta’lim fakulteti dotsenti, filologiya fanlari nomzodi

Keywords:

reklama, reklama matnlari, lingvestik reklama, reklama nutqi, tadqiqot, kommunikativ, funktsional tilshunoslik, jurnalistik tillar.

Abstract

Maqola reklama matnlarining til xususiyatlariga bag‘ishlangan bo‘lib, unda reklama matnlarining bir qator til xususiyatlariga oid muammolar o‘rganilgan va munosabat bildirilgan. 

References

Огилви Д. Тайны рекламного двора. 2009. -145 с.

Фарби Э.Д. Как создать усрешную рекламу. СПб., 2004. –123 с.

Максимова В.И. Стилистика и литиратурное редактирование. – Москва, 2004. – С.158.

Sh.K. Kudratova. Reklama matnining o‘ziga xos xususiyatlari. Scientific journal Impact Factor. 188-192. www.oriens.uz

Downloads

Published

2023-11-28

How to Cite

Asqaraliyeva , S. A. qizi, & Hamrayev , M. (2023). REKLAMA VA TARG‘IBOT MATERIALLARINING TIL XUSUSIYATLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(15 SPECIAL), 64–69. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/4672