TA’LIM XIZMATLARIDA MARKETING BOSHQARUVI
Keywords:
marketing, marketing strategiyasi, raqobatbardoshlik, ta’lim tizimi, ta’lim sifati, ta’lim xizmatlari bozori, xizmatlar sohasini rivojlantirish, xalqaro a’loqalar.Abstract
Ushbu maqolada bugungi kunda O‘zbekiston Respublikasida davlat va nodavlat ta’lim xizmatlari rivojlanishida yuzaga kelayotgan kamchiliklar va muammolar, ularni bartaraf etishga qaratilgan izlanishlar yoritilgan. Mamlakatda faoliyat ko‘rsatayotgan davlat va nodavlat ta’lim markazlarining aholiga xizmati darajasini takomillashtirishda ya’ni jahon stantardlariga moslashtirishda butun jahonda ayniqsa rivojlangan mamlakatlarning ta’lim sohasidagi marketing faoliyatini o‘rganish natijasiga tayanib yechimlar va xulosalar bayon etildi. Ushbu yo‘nalishga oid izlanishlar, ilmiy ishlar muhokama qilingan.
References
O‘RQ-637-сон 23.09.2020. Ta’lim to‘g‘risida. (2022). Retrieved 24 March 2022, from https://lex.uz/docs/-5013007
Выставка «ЮНЕСКО: образование для всех». (2022). Retrieved 24 March 2022, from https://www.rsl.ru/ru/events/afisha/vistavki/yunesko-obrazovanie-dlyavsex
https://ilm ziyo.com/uz/asar/2182
https://ta’lim innovatsiya.com/ru/asar/2182