STEM TA’LIMINI ASOSIY MAQSADI VA UNDAN FOYDALANISH USULLARI
Keywords:
STEAM, STEAM yondashuvi, STEAM ta’limi, ilm-fan, texnologiya, muhandislik, san’at va matematika, asosiy ko‘nikmalar.Abstract
Ushbu maqolada STEM ta’limi va ununing afzalliklari, STEM ta’limining maqsadi, STEM ta’limi - o‘rganishga fanlararo yondashuv STEM ta’limining o‘quvchilarda asosiy ko‘nikmalarini shakllantirishdagi ahamiyati haqida fikrlar bayon etilgan.References
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. (Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 24.09.2020 y., 03/20/637/1313-son) https://lex.uz/docs/-5013007
Mirziyoev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz – T.: O‘zbekiston, 2017. – 488 b.
Froschauer, L. 2016. STEMni boshlang‘ich sinfga olib kelish . Arlington, VA: NSTA matbuoti.
Graf, N., R. Fray va C. Funk. 2018. STEM ishchi kuchi haqida 7 ta fakt. Pew tadqiqot markazi. www.pewresearch.org/fact-tank/2018/01/09/7-facts-about-the-stem-workforce
Bybee, RW 2018. STEM ta’limi hozir har qachongidan ham ko‘proq. Arlington, VA: Milliy fanlarni o‘qitish assotsiatsiyasi matbuoti.
Milliy fan va texnologiya kengashining STEM ta’limi bo‘yicha qo‘mitasi. 2018. Muvaffaqiyatga erishish yo‘lini belgilash: Amerikaning STEM ta’limi strategiyasi. Vashington, DC: Oq uyning fan va texnologiya siyosati boshqarmasi.
Kongress tadqiqot xizmatining Kongressga hisoboti. 2012. Fan, texnologiya, muhandislik va matematika (STEM): Boshlang‘ich. Vashington, DC: Kongress tadqiqot xizmati.
Гребнева Д.М. Проектирование содержания курса «Основы робототехника» для студентов педагогических вузов //Современные наукоемкие технологии технологии. 2015. № 12-2, С.313-316.
Филиппов В.И. Методика исползавания робототехники для формерования унверсалных учебных действий у обучающихся во внеурочной деятелности по информатике.М.: 2020. С. 67-105.
Комарова Л. Г. “Строим из LEGO” (моделирование логических отношений и объектов реалного мира средствами конструктора LEGO). М.; “ЛИНКА — ПРЕСС”, 2001.