“QUTADG‘U BILIG” ASARINI O‘QITISHDA O‘QUVCHILARNI IJODIY TAFAKKUR QILISHGA YO‘NALTIRISH

Authors

  • Laylo Baxtiyorovna Mirzohidova A.Avloniy nomidagi pedagoglarni kasbiy rivojlantirish va yangi metodikalarga o‘rgatish milliy tadqiqot instituti Uzluksiz kasbiy ta’lim kafedrasi katta o‘qituvchisi filologiya fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

Keywords:

“Qutadg‘u bilig”, ijodiy tafakkur, pedagogik texnologiya, klaster, FSMU.

Abstract

Mazkur maqolada “Qutadg‘u bilig” asarining o‘qitilishi haqida so‘z yuritiladi. Asar materiallari tahlil etilgan. O‘qitish usullari ko‘rsatilgan. Natijalar bayon qilingan. Tavsiyalar ishlab chiqilgan.

References

Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat-yengilmas kuch. – Toshkent, 2008.

Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim samaradorligini oshirishyo‘llari. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari o‘qituvchilari malakasini oshirish fakulteti tinglovchilari uchun uslubiy tavsiyalar. – Toshkent, 2004.

Tolipov O‘., Usmonboyeva M. Pedagogik texnologiyalarning tadbiqiy asoslari (o‘quv qo‘llanma). – Toshkent, 2006.

Ishmuxammedov R., Abduqodirov А., Pardayev А. Ta’limda innovatsion texnologiyalar. Ta’lim muassasalari pedagog-o‘qituvchilari uchun amaliy tavsiyalar. – Toshkent, 2008.

Downloads

Published

2023-11-30

How to Cite

Mirzohidova, L. B. (2023). “QUTADG‘U BILIG” ASARINI O‘QITISHDA O‘QUVCHILARNI IJODIY TAFAKKUR QILISHGA YO‘NALTIRISH. Educational Research in Universal Sciences, 2(11), 120–125. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/4819