KLINIK SUHBATLAR BILAN O‘QITISH TAJRIBALARI SAMARADORLIGINI TAHLIL QILISH

Authors

  • Saydullo Sobirovich Arziyev Farg‘ona politexnika instituti katta o‘qituvchi

Keywords:

Klinik suhbatlar, baholash mezonlari, haqiqiylik, introspektiv, Replikativlik, modellar.

Abstract

Klinik suhbatlar va o‘quv tajribalari ularning asosliligi, takrorlanuvchanligi, ishonchliligi va ilmiy jarayonlar sifatida umumlashtirilishi, tadqiqotchilarni tezislarini yanada sifatli usullari uchun hayotiyligi va ishonchliligi to‘g‘risida dalillarni yaratishga qaratilgan.

References

Е. А. Ермак. “Развитие пространственного мышления при изучении геометрии”. Учебное пособие 2014.

Арзиев, С. С., & Тохиров, И. Х. Ў. (2021). Фазовий фикрлашнинг бўлажак муҳандис ва архитекторлар ижодий фаолиятида тутган ўрни. Scientific progress, 2(2), 438-442.

Dostonbek, V., & Saydullo, A. (2020). Using gaming technologies in engineering graphics lessons. ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, 10(5), 95-99.

Arziyev, S. (2021). ADVANTAGES OF USING THREE-DIMENSIONAL VISUAL VIEWS IN TEACHING THE SUBJECT «DESCRIPTIVE GEOMETRY». Збірник наукових праць SCIENTIA.

Arziyev, S. S., & Rustamova, M. M. (2020). THE MODELING METHOD IN THE INTEGRATION OF DESIGN AND ENGINEERING GRAPHICS DISCIPLINES. Theoretical & Applied Science, (6), 569-572.

Арзиев, С. С. (2022). РОЛЬ ГЕОМЕТРИИ В РАЗВИТИИ ПРОСТРАНСТВЕННОГО МЫШЛЕНИЯ ОБУЧАЮЩИХСЯ. Educational Research in Universal Sciences, 1(7), 641-646.

Арзиев, С. С. (2022). СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДИКИ РАЗВИТИЯ ПРОСТРАНСТВЕННОГО МЫШЛЕНИЯ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ГЕОМЕТРИИ. Educational Research in Universal Sciences, 1(7), 635-640.

Арзиев, С. С. (2022). ГОЛОГРАММА И ЕЕ ОСНОВАНИЯ. Экономика и социум, (12-2 (103)), 699-702.

Арзиев, С. С. (2022). ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ГОЛОГРАММЫ В ПЕДАГОГИКЕ. Экономика и социум, (12-2 (103)), 703-706.

Downloads

Published

2023-11-28

How to Cite

Arziyev, S. S. (2023). KLINIK SUHBATLAR BILAN O‘QITISH TAJRIBALARI SAMARADORLIGINI TAHLIL QILISH. Educational Research in Universal Sciences, 2(15 SPECIAL), 792–794. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/4892