BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARNING IJTIMOIYLASHUVINI RIVOJLANTIRISH KONSEPSIYALARI TALQINI

Authors

  • Gulabzaxon Xolmatova Farg‘ona davlat universiteti 1-bosqich magistranti

Keywords:

Konsepsiya, ijtimoiylashuv, boshlang‘ich ta’lim, boshlang‘ich sinf, o‘quvchilar, sotsiologiya.

Abstract

Mazkur maqolada shiddat bilan rivojlanib borayotgan hayotda  boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijtimoiylashuvini rivojlantirishni konsepsiya talqinida bayon qilinadi.

References

Smirnova N.Z., Berejnaya O.V. Kompetentnosnoy podxod v pedagogicheskom obrazovanii. Uchebno-metodicheskaya posobie./ Krasnoyarsk, 2019,-168s.

Qurbonova Maftuna, Umumiy o‘rta ta’lim maktablari boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘quv-bilish kompetensiyalarini shakllantirish ahamiyati // Xalq ta’limi, 2020. 3-maxsus son, 29-33 bet.

Golovanova N.F., Boshlang‘ich sinf o‘quvchisini ijtimoiylashtirish pedagogik muammo sifatida. - SPb .: Maxsus adabiyotlar, 1997. S. 17.

Rean A.A. Shaxsning sotsializatsiyasi // O‘quvchi: Rossiya psixologlarining asarlarida shaxsiyat psixologiyasi. - SPb .: Piter, 2000. S. 151.

Jumaboyeva M. Umumiy o‘rta ta’limda kasbga yo‘naltirish ishlarining tuzilmasi va mazmuni. Kurs ishi. Andijon qishloq xo‘jaligi instituti, 2014. — 21 b.

Downloads

Published

2023-12-13

How to Cite

Xolmatova , G. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARNING IJTIMOIYLASHUVINI RIVOJLANTIRISH KONSEPSIYALARI TALQINI. Educational Research in Universal Sciences, 2(16 SPECIAL), 364–368. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/4988