BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISH SAVODXONLIGINI OSHIRISHDA PIRLS DASTURINING AHAMIYATI

Authors

  • Shohida Erkinjon qizi Tursunaliyeva Andijon davlat pedagogika instituti magistranti

Keywords:

PISA, PIRLS, TIMSS, TALIS, xalqaro tadqiqot, o‘qish savodxonligi

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘qish savodxonligini rivojlantirish, PIRLS xalqaro tadqiqotiga tayyorlash va ta’lim mazmunini rivojlantirishda xalqaro baholash dasturlarining ahamiyati haqida ma’lumotlar berilgan.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi «O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida»gi PF-5712-sonli farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.

Xalqaro tadqiqotlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘qish savodxonligini baholash (Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari, metodistlar va soha mutaxassislari uchun metodik qo‘llanma) U.N.Tashkenbayevning umumiy tahriri ostida. – T.: Sharq, 2019. –91 b.

Ta’lim inspeksiyasi huzuridagi Ta’lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi saytlari.

E-mail: markaz@tdi.uz Veb-sayt: http://www.markaz.tdi.uz/ Telegram: https://t.me/milliymarkaz

Downloads

Published

2023-12-13

How to Cite

Tursunaliyeva, S. E. qizi. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISH SAVODXONLIGINI OSHIRISHDA PIRLS DASTURINING AHAMIYATI. Educational Research in Universal Sciences, 2(16 SPECIAL), 372–375. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/4990